321 Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 skal på tidlig ultralyd hos en privat gynekolog og er da 10 uker på vei. kan han sykmelde, eller må jeg til fastlegen? noen som vet?
theamortil3 Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Han er også lege så han kan sykemelde deg. :-)
321 Skrevet 12. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2010 Vet det;) bare tenkte han kanskje evt ville sagt at det er fastlegen som skal følge meg skulle gjort det! da får vi se! sliiiiter med rygg og bekken fra før jeg ble gravid igjen, og det er ikke bedre nå akkurat..
theamortil3 Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Ja noen leger vil liksom ikke "legge seg oppi" avdre legers pasienter og henviser til fastlegen. Men vil han kan han..:-)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Ja, han kan. Men han kommer neppe til å sykmelde deg hvis du kun skal til en ultralydkonsultasjon og ikke følges videre av han. Det er egentlig ikke riktig. Tror jeg ville bestilt en time til fastlegen først som sist, siden det er han/hun som skal følge deg opp videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå