snart5barn Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Er 37+5 i dag. Dette er mitt 5 barn. Men kan ikke huske at det skal gjøre vondt når barnet beveger seg. Hu er veldig aktiv. Og må reise meg og gå litt for å vugge hu i søvn,he,he. Føles som harde støt,blir litt små iritert noen ganger. Det er 7 år siden sist jeg fødte barn. ER DET NOEN ANDRE SOM KJENNER SLIKE HARDE BEVEGELSER????????
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 JA! Nå begynner han å bli så stor inni her at det meste han gjør er vondt! Tror han begynner å bli irritert over liten plass, så dyttinga og sparkene har blitt mye "kvassere" ? ! Er 37+1 i dag, og begynner å bli litt lei for å være helt ærlig..hehe
gullfisken * gravide* :) Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 ooooo yez!!!! kjennes ut som en kniv fra ca navlen å ned... er jo gaaal vondt men fytti, alt er jo verdt det :)
Izzie Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Ja det er ikke alltid noe særlig godt! Hender det kommer noen stygge ord her. Magen får bananfasong til tider når hun dytter ut på begge sider. Men ja det er verdt det
bamali 2rosa og 1blå Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Uff ja, kjenner meg igjen der. Husker ikke at det var sånn sist. Det virker som om denne knetta har tenk å prøve å bore seg ut gjennom mageskinnet:S
sognejente72 *FØDEKLAR* Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Ja det er ganske vondt til tidet. Kjennes ut som han har tenkt seg ut igjennom hele magen Jeg venter også nr.5 og det er 10 år siden sist, kjekt at det er flere av oss )
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 12. august 2010 #7 Skrevet 12. august 2010 Ja det er grusomt vondt her:( Han har gjerne to timer på kvelden hvor han går helt BANANAS inni der, selvom han har festa hodet å alt, å det er rett og slett smertefullt.. Kan sitte å grine over hvor vondt det er noen ganger.. Nå er jeg 39+2 så det er ganske stramt i skinnet nå.. Håper for guds skyld jeg føder snart for snart så stikker det en fot ut av skinnet på meg.. hehehe..
Voyeur Skrevet 12. august 2010 #8 Skrevet 12. august 2010 Uke 30 her, og babyen i magen sparker veldig hardt til tider. Spesielt ubehagelig og vondt når jeg har kynnere samtidig. Av en eller annen grunn skjer dette mest på kvelden når jeg er på vei i seng..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå