drgod Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Jippi:o)) Nå kan prinsessen vår bare komme. Det er så deilig å snart være ferdig og endelig få se det lille nurket vårt.Blir litt rart og få en baby i hus igjen etter over 9 år:p,men GLEDER oss stort allesammen=)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Gratulerer så mye:) jeg kommer etter i morgen:)
Noregsgard Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Jeg er også fødeklar i dag Dette er min første så jeg kjenner at jeg gru-gleder meg litt Herlig følelse.
drgod Skrevet 12. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2010 Maddemor:ja vi ble gravide samtidig hehe.husker det:):)slitere...Skal bli gøy å se om vi får på samme dag da hihi Aphelion:Du kan bare glede deg.Ingenting er så fint i verden som å få den lile bylten oppå magen for første gang
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 jA DET Å FÅ BYLTEN PÅ BRYSTET FØRSTE GANG ER RIIIIMELIG SURREALISTISK OG HEEEELT FANTASTISK:) Lurer på hvordan det blir andre gang jeg:) Førstemann til mølla da jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå