Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Er gravid for tredje gang. Har en datter, og to sønner fra før. Denne graviditeten var ikke planlagt, og etter forrige mens, skal jeg være ca 6 uker. Vi vet enda ikke om vi skal beholde, og skal på preundersøkelse på mandag før en evt abort. Men jeg har så vanvittig såre pupper! I tillegg kjennes det ofte ut som om melken renner til i puppene. Gjerne 5-6 ganger om dagen. Ofte må jeg se etter, og forsikre meg om at det ikke lekker. Kan ikke huskeat de var sånn sist. Begynner å lure på om jeg kanskje er lenger på vei enn jeg trodde.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 13. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 13. august 2010 Dytter jeg...tilfelle noen svarer
Raggy Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Er 7 uker på vei og hadde det slik som du i uke 5 og 6. Utdrivningsreflekser. Jeg tenker at alt som skjer er normalt jeg:)
GogJSpentNå Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Ja jeg kjenner meg igjenn her.. Jeg kjente nesten ingen ting i puppa når jeg skulle ha jenta mi, men nå kjenner jeg akkurat det du beskriver..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå