mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 han har tidligere også hatt perioder over noen dager med lite liv, for så å bli aktiv igjen. men er det vanlig å ha dager hvor jeg knapt kjenner noe når jeg er så langt på vei? han er jo så stor nå at jeg kjenner jo når han snur seg osv, men heller ikke det merkes nå de siste dagene. har vel kjent han 3-4ganger sånn svakt, men det er spredd utover hele dagen, og overhode ikke i nærheten av den aktiviteten som er til vanlig. vet liksom ikke om dette bør sjekkes ut, eller om det bare er jeg som blir unødig bekymret. så hva ville dere gjort?
Tingenes Herre Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Sånne dager har jeg også hatt, hvor det så har tatt seg veldig opp dagen etter...blir også bekymret, det er jo helt naturlig! Jeg har vært på føden en gang pga lite liv og alt var bra. Man er liksom redd for å ringe for man vil jo ikke virke hysterisk, men det er deilig å få bekreftet at alt er som det skal være. Ring føden dersom det ikke tar seg opp snart! Regner med du har prøvd alle triksene med kald saft, dytte på magen osv? Lykke til, alt er sikkert iorden med baby, men best å være på den sikre siden!
snart5barn Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Ville ringt føden;) Det er bedre å ta en telefon for mye.
*Termin30.09*FØDEKLAR*:D Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Jeg er også i uke 33, jeg var på UL i går fordi jeg var redd for at noe var galt pga lite bevegelse. Men den hadde det superfint,er bare bynt å bli trangt om plassen! Også sover di mye nå,akkurat som de pleier å gjøre i lang tid etter fødsel;) Jeg dulta i magen lenge for å få tegn til liv,drakk saft og spiste søtt,men det var ikke antydning hele dagen. Så plutselig til kvelden,da jeg skulle legge meg,da kvikna den til så hele magen rulla. Den sover noen timer,og er våken noen timer. Men ring å få deg en undersøkelse hvis du er bekymra,mye bedre det enn å gå å engste seg... Min ble forresten estimert til å være 3 kilo allerede, i uke 33! Så den har det bra! Nesten for bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå