Picea abies Skrevet 12. august 2010 #1 Del Skrevet 12. august 2010 Gah. Så kommer det litt sånn fortvilelse til meg også. begynte såvidt med miniblødninger på søndag i forbindelse med utflod. Onsdag forsvant det nesten, men mot slutten av jobbdagen tok jeg en del varer og fikk vondt rundt ele livet. Korsrygg og nedre del av magen. Dette varte en stund. Torsdag var jeg bare litt øm, men var inne hos fastlegen til kontroll. Han mente alt var i orden. Jeg var gravid etc, og blødingene var ikke alvorlige. Mot kvelden tok likevel smertene til igjen, men tror askje dette delvis var luft. Blødningene er i dag fortsatt minimale, men i går og i dag har jeg skikkelige menstruasjonsmerter. I tilegg er jeg stiv og rar i hele ryggen, hofter etc. Heldigvis har jeg fått UL i morgen, men jeg ber så sårt om ett slags.. ord fra noen som kanskje har hatt noe sånt? Men ingen problemer? Jeg har liksom utelukket spontanabort, siden det har gått så lang tid. Men kan det være noe annet? Uff. redd asså. Farmoren fortalte meg akkurat hun hadde hatt skikkelige blødninger med min pappa i 3-4 måned. Hvorpå legen hennes sa at hun fikk komme seg hjem å gjøre husvask og hoppe i trapper for å få ut resten, men .. heh, pappa kom jo til verden han:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142190541-menssmerter-og-sporbl%C3%B8dning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamortil3 Skrevet 12. august 2010 #2 Del Skrevet 12. august 2010 Med min første hadde jeg det slik. Fikk blødninger og jeg ble innlagt, var i ca uke 12 da. De fant ikke noe galt da og sa at ungen hadde det fint. Blødningen stoppet etter en uke. I uke 18 hadde jeg ordinær ul og da kunne de konstantere at jeg hadde hatt tvillinger og de fant en tom pose vedsiden av der jenta mi lå. Jeg viste jo ikke dette og var bare glad for at det var toeggede slik at det ikke hadde innvirkning på henne.. Så hvem vet, kanskje du har to?? ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142190541-menssmerter-og-sporbl%C3%B8dning/#findComment-142190587 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå