vero22 Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 dette er mitt 3 svangerskap.. ;D er 13+2 i dag har følt en liten periode nå at jeg kjenner litt liv der inne;D men er ikke det veldig tidlig??? hmmm... kan jeg være lengere på vei?? når begynnte dere å kjenne det??? skal på ul da jeg er 14+2... mulig å se kjønn da???=)
Gutt 08 Jente11 Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Godt mulig du kjenner liv ja:) Er tidlig i uke 13, men vet om flere som har kjent liv så tidlig:) Jeg kjente faktisk liv i uke 13 med mitt første barn, men denne gangen ble det ikke liv før uke17. (Men morkaka ligger forran denne gangen, så var jo ikke så rart)
mulle-mamma Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Jeg er også gravid med tredjemann og kjente antydninger til liv så tidlig som du sier. Noen små "dupp" innimellom - absolutt ikke hver dag, og et par ganger noe som kjentes ut som om nurket lå på tvers eller noe sånt og så skled over til den ene siden - en skikkelig hard klump på magen når jeg lå på ryggen, og så skled "klumpen" til en av sidene. Tror det må ha vært babyen jeg kjente da? Nå er jeg i uke 21 og har kjent masse liv de siste ukene.
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 jeg er 15 uker på lørdag og har kjent liv sen uke 11, ikke varje dag men veldigt ofta og det er kjempe glad for det=) då kan jeg slappe av litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå