Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er mitt 3 svangerskap.. ;D er 13+2 i dag har følt en liten periode nå at jeg kjenner litt liv der inne;D men er ikke det veldig tidlig??? hmmm... kan jeg være lengere på vei?? når begynnte dere å kjenne det??? skal på ul da jeg er 14+2... mulig å se kjønn da???=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt mulig du kjenner liv ja:) Er tidlig i uke 13, men vet om flere som har kjent liv så tidlig:)

Jeg kjente faktisk liv i uke 13 med mitt første barn, men denne gangen ble det ikke liv før uke17. (Men morkaka ligger forran denne gangen, så var jo ikke så rart)

Skrevet

Jeg er også gravid med tredjemann og kjente antydninger til liv så tidlig som du sier. Noen små "dupp" innimellom - absolutt ikke hver dag, og et par ganger noe som kjentes ut som om nurket lå på tvers eller noe sånt og så skled over til den ene siden - en skikkelig hard klump på magen når jeg lå på ryggen, og så skled "klumpen" til en av sidene.

Tror det må ha vært babyen jeg kjente da?

Nå er jeg i uke 21 og har kjent masse liv de siste ukene. :)

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

jeg er 15 uker på lørdag og har kjent liv sen uke 11, ikke varje dag men veldigt ofta og det er kjempe glad for det=) då kan jeg slappe av litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...