Gå til innhold

Et lite buksetips =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jo være en utfordring i vanlige fall for oss, å finne bukser, og anda mer nå som magen vokser. Jeg er forholdsvis stor (bruker ca 46-48 til vanlig) og sliter med å finne bukser, til og med joggebukser får en merkelig fasong på meg. Og jeg syns det er penest å slippe at det strammer og buler på de merkeligste plasser. Så for ett år siden bestilte jeg en bukse på Ellos som egentlig var ment som trenings/kosebukse, men det har endt med at jeg har kjøpt flere og bruker de til stort sett alt (gjerne med tunika over, eller en lang topp. Det er trikotbukser i myk stretch i 6 ulike farger (mørk grå, lys grå, sort, brun, beige og hvit) som går opp til str xxxl (54/56). Det geniale med buksa er at den ikke har noen stram linning, strech-stoffet fortsetter bare oppover i en høy linning som kan brettes ned om man vil (som en mammabukse). Buksen sitter godt selv om den ikke kan strammes oppe. Og det beste er prisen; fra 89 kr til 149. =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset, men er de lange eller korte i beina?

Skrevet

Er vel akkurat passe, har ikke opplevd dem som spesielt korte, men heller ikke for lange. Passer iallfall meg (men så liker jeg ikke å vasse i buksene, de når til bakken, men ikke lengre) ;-)

Skrevet

Er ikke veldig lange i beina. Jeg er 177 høy og de er helt på grensa til å være for korte til meg. Men utrolig gode bukser å bruke som mammabukser.

Skrevet

Takker for tipset, har bestillt 2 stykker nå :) De så veldig behagelige ut, kan jo brukes både under og etter graviditeten. Jeg syns også "vanlige" joggebukser buler og strammer på feil steder rundt midjen ofte.

Skrevet

Takk for tipset.

jeg har å funnet en utrolig god bukse på Zizzi. Som å var til en rimmelig penge. I bomull, høy i livet og med strikk nedover i siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...