PrinsesseHengepupp Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Kan jo være en utfordring i vanlige fall for oss, å finne bukser, og anda mer nå som magen vokser. Jeg er forholdsvis stor (bruker ca 46-48 til vanlig) og sliter med å finne bukser, til og med joggebukser får en merkelig fasong på meg. Og jeg syns det er penest å slippe at det strammer og buler på de merkeligste plasser. Så for ett år siden bestilte jeg en bukse på Ellos som egentlig var ment som trenings/kosebukse, men det har endt med at jeg har kjøpt flere og bruker de til stort sett alt (gjerne med tunika over, eller en lang topp. Det er trikotbukser i myk stretch i 6 ulike farger (mørk grå, lys grå, sort, brun, beige og hvit) som går opp til str xxxl (54/56). Det geniale med buksa er at den ikke har noen stram linning, strech-stoffet fortsetter bare oppover i en høy linning som kan brettes ned om man vil (som en mammabukse). Buksen sitter godt selv om den ikke kan strammes oppe. Og det beste er prisen; fra 89 kr til 149. =))
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 12. august 2010 Jahh, å linken: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=23338&productId=215785&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=# Sånn, litt lettere å finne den da =))
IreneUtålmodig Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Takk for tipset, men er de lange eller korte i beina?
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2010 Er vel akkurat passe, har ikke opplevd dem som spesielt korte, men heller ikke for lange. Passer iallfall meg (men så liker jeg ikke å vasse i buksene, de når til bakken, men ikke lengre) ;-)
Mamma til BA08 og K10 Skrevet 15. august 2010 #6 Skrevet 15. august 2010 Er ikke veldig lange i beina. Jeg er 177 høy og de er helt på grensa til å være for korte til meg. Men utrolig gode bukser å bruke som mammabukser.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 Takker for tipset, har bestillt 2 stykker nå De så veldig behagelige ut, kan jo brukes både under og etter graviditeten. Jeg syns også "vanlige" joggebukser buler og strammer på feil steder rundt midjen ofte.
januar mamma 2011 Skrevet 17. august 2010 #8 Skrevet 17. august 2010 Takk for tipset. jeg har å funnet en utrolig god bukse på Zizzi. Som å var til en rimmelig penge. I bomull, høy i livet og med strikk nedover i siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå