Gjest Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Da var jeg ikke "gravid" så lenge.. testet positivt for 2 dager siden.. Nå har jeg kun fått negative etter den testen og har tatt minst 7 tester..( en svak positvi på CB plus tror jeg..) Så venter bare på tante rød nå sånn jeg kan sette igang igjen med prøvingen!
Des87 Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 oi, trist** krysser det som krysses kan for deg
monca*84*j12 Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Hei du.. Jeg vet sååå godt hvordan du har det. Jeg oppevde akkuratt det samme som det opp mot forige helg. 1 dag med svak positiv test, for så og kun få negative tester videre.. Siste testen tok jeg på Tirsdag trur jeg... Negativ.. Ingen mens så langt, og har ikke testet noe mer. Utrolig trist opplevelse... Håper det går litt bedre med deg snart. klem
Gjest Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Takk dere.. Jeg er veldig usikker nå, veksler mellom her og 1.termin, ser det er noen andre som sliter med det samme.. Jeg snakket med dama på apoteket idag, hun sa det er nok at jeg har testet meg til feil tider og at gr.testene varierer.. At jeg fikk så sterkt utslag kan tyde lite på kjemisk gr. Men man vet jo aldri? Tok en clearblue + den viste svaak + igår, så jeg gir opp testingen , er jo alt 3-4 dager til IKM. Symptomene øker merker jeg. Håper det er "virkelig" denne gangen... Men blir gal av å ikke vite.. Klem
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Du har jo testet veeldig tidlig da så jeg tror du kommer til å få en + i løpet av helgen
Gjest Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Takk, ved en kjemisk graviditet vedvarer vel ikke graviditets symptomene? Klem:)
Krokodillemor Skrevet 13. august 2010 #7 Skrevet 13. august 2010 Har du ikke kommet til IKM ennå? Hvorfor tester du så lenge før? De fleste får vel ikke utslag før etter IKM selv om det står på testene at man kan få utslag. Du vil spare deg for mange skuffelser om du venter til IKM eller noen dager senere før du tester :-)
Petrine +spire=❤ Skrevet 13. august 2010 #8 Skrevet 13. august 2010 Tror du er gravid. Om du fikk svak positiv test 3-4 dager før ikm.. Ville nok testet igjen før du konkluderer med noe... Masse lykke til! Krysser fingrene for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå