Piipii Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Vi sitter å snakker om hvor vi skal dra neste sommer? vil vil prøve Hellas da vi ikke har vært der før. Og sioden vi skal reise med Star Tour står valget mellom Rhodos eller Kreta. Kan noen komme med noen erfaringer? Jeg lurer også på hvordan stranden er, hvor lang busstur det er fra flyplassen og hvor langt det er inn til nærmeste by/sentrum Håper noen vil dele erfaringer med oss:)
Piipii Skrevet 13. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2010 Ingen som har vært på et av de stedene?
ariel78 Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Jeg har vært et par ganger på Kreta og vært veldig fornøyd. Det er mange badesteder i nærheten av Chania og da er ikke bussturen lang fra flyplassen. Vi var i Agia Marina i sommer, fin strand, men jeg syns ikke det var et veldig koselig sted bare en gate med restauranter og turistbutikker. En venninne av meg kom akkurat fra Rhodos og var veldig misfornøyd med strendene, andre har vært veldig fornøyde så kommer vel an på når du drar.
Piipii Skrevet 14. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2010 Takk for tipset:) Hvilket hotell bodde dere på?
Tøysetipp Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Vi var på kreta, Platanias nå i år og bodde på et kjempefint hotell hvor det var klubb for barn fra 14.00-16.00 hver dag. Porto de platanias tror jeg det het. 6 badebasseng, barnedisco, vanngymp, lekeplass og like ved stranden.. Har vært i Rhodos også. Bodde på sunwing resort hvor det var barnedisco, bamser som gikk rundt bassengkanten, mange basseng og lekeplasser for barn. Også rett ved stranden. Et pluss var gamlebyen. Mest fornøyd med Chania, Kreta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå