August 2010 <3 November 2011<3 Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Noen som vet hva som kan sette igang en fødsel og har erfaring!? Har 3 cm åpning mye kynnere og sprengt vannblære. livmoren er også sentrert. men kommer liksom ingen vei... Noen som vil hjelpe?
storesøster&lillebror Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Sex?? Gå trapper?? Jeg gikk med 3cm åpning i 14 dager, siste dagen hadde vi sex og jeg gikk trappa 10 ganger. Dro til føden og der ble det konstantert 5-6cm åpning, 0 rier, men litt kynnere. De tok etterhvert vannet og få timer etter va jenta ut!!! =) Men prøv sex, trapp, lakserolje e.l da??
WPW Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Jeg har fått en bok i den BAM gratispakken man kan få tilsendt.Det er en bok med spm som besvares av jordmor og helsesøster. Ordrett fra boka står det sånn her: "Er det farlig å ta lakserolje i 35. uke? Kan det sette i gang fødselen allerede da? Svar: Det må du aldri gjøre! Selv når du er til termin! Det er farlig og kan gi deg "stormrier"."
storesøster&lillebror Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Det var JM mi som anbefalte meg det, og da jeg var på apoteket for å kjøpe det lo reseptaren av meg og lurte på om jeg var utålmodig og fortalte at hun også hadde tatt det.. Det verste som skjedde var 14 dager med 3 cm åpning!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå