Gå til innhold

:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos lege idag. 3 uker over IKM, men fortsatt negative tester. Legen skjønner ingenting. Han kjente på magen min idag og den er veldig hoven og vond på venstre side..

Tok en blodprøve, så får svar på mandag. Men burde jeg ta det som at jeg ikke er gravid?

Er det vanlig med så hoven mage?

Glad for alle svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm, så rart!

MEN, du kan være gravid - en venninne av meg fikk ikke positiv test før hun var i 3-4 mnd! Ikke engang på blodprøvene hos legen. Snåle saker, men gravid det var hun iallfall!

Krysser fingrene mine for deg! :)

Skrevet

Uff, akkurat samme sliter jeg med også! Skal til legen i morgen, så det blir veldig spennende.. har innmari oppblåst (hoven) og øm mage, og steinhard rett over skambeinet. Pluss en haaaug med symptomer. Er 1,5 mnd siden jeg sluttet på pillen, ennå ikke fått mensen.

Blir jo spennende å se hva prøvesvaret du får på mandag sier da, det er jo ikke umulig at du er gravid! Men slik som jeg ser det, så er det alltid tvilsomt når man får negative tester.. Når det er sagt, så kan jeg nevne det at min kusine fikk veldig sene positive tester i begge sine svangerskap, i første svangerskap så testet hun ikke positiv før hun var 7-8 uker på vei... i det andre så testet hun ikke positivt før hun var 2,5 mnd på vei!! og da hadde hun testet masse i tiden før den positive.

Så aldri si aldri! Men en blodprøve bør vel fastslå om du er gravid eller ikke.

Jeg er selv veldig spent, men prøvd å venne meg til tanken at jeg ikke er gravid... Men lurer fælt på hva som kan være i veien med meg :/

Lykke til i allefall!!

Cecilia

Skrevet

Takk. Jeg har fremdeles et håp om at jeg kan være gravid, men hvis jeg ikke er det må det jo være noe som ikke stemmer uansett..veldig slitsomt å gå rundt og ikke vite..=(

Krysser fingerer for dere også!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...