Gå til innhold

hva synes dere om disse kombinasjonene?

Anbefalte innlegg

jeg har alltid likt unike navn. men fornavnene som jeg har funnet til gutt/jente kom plutselig på navnetoppen i 2008.. defor gjør jeg de unike i kombinasjonen..

blir det en gutt vil jeg kalle han Lucas Emillian

og blir det jente vil jeg kalle henne Linnea Cathrine

men på guttenavnet har jeg også stått mellom

Ask Emillian eller Scay Lucas

hva synes dere om disse navnene??

Fortsetter under...

Hm Ingen av disse kombinasjonene: Lucas Emillian eller Linnea Cathrine, var så veldig unike. Hvis det er unikt du ønsker deg, ville jeg gått for en annen kombinasjon.

Ask er flott, men ikke sammen med Emillian - det ble kræsj i mine ører.

Og Scay Lucas var i allefall unikt... litt inspirert av Star Wars kanskje? Min første assosiasjon var i alle tilfelle Luke Skaywalker

Lucas emilian er nyyyyydelig:) Det navnet hadde vi faktisk bestemt oss for hvis det ble gutt. Skal bruke det hvis vi får en gutt senere. Trudde vi var de eneste, men så faktisk en annen gutt som skulle hete det på nettet for ikke så lenge siden også. Kjempe fint iallefall:) Ville gått for det hvis jeg var dere:) Selvfølgelig;P

Annonse

ja litt merkelig dette med luke skywalker.. jeg har faktisk ALDRI sett en starwars film!! og er litt stolt av det.. synes de filmene blir litt rare.. men de fleste assosierer Scay Lucas med de filmene.. hehe.

det er jo kun én person i hele landet som heter Linnea Cathrine og ingen som heter Lucas Emillian..

Ganske sikker på at det er en del barn nå i Norges land som heter Lucas Emilian .. Nydelig navn forresten :)

Linnea er pent, Cathrine liker jeg ikke.

Linnea Madeleine

Linnea Olivia

Linnea Sofie

Linnea Josefine

Linnea Emilie

Linnea Isabelle

Scay Lucas og Ask Emilian var ikke pene kombinasjoner!! Styr unna, er mitt råd.

Hva med Lucas Maximilian?

jeg tror nok jeg går for Lucas Emillian dersom det blir gutt..

og grunnen til at jeg vil ha med Cathrine i jentenavnet er det at jeg mistet min aller beste venninne for litt over et år siden.. og hun var den beste jenta i hele verden. derfor skal min jente få æren av å bære det samme navnet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...