Gå til innhold

TFK Multi X bag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har brukt den i nesten to mnd nå, til min sønn på litt over 7 mnd. Så jeg har ikke noe erfaring med den som bruk til nyfødt, men skulle jeg hatt en til, ville jeg nok ha brukt denne. Den er lun og god, og han stortrives med å kunne sitte opp og se. Veldig bra at den er trinnløs i ryggen, slik at de kan sitte bare litt opp når de er så små. Ved å zippe opp "fotbrettet" er den også fin å sitte i når man mater baby som ikke kan sitte ennå ;)

Den er omtrent like tung som den andre baggen, men litt kortere. Siden min gutt er relativt lang (74,5 cm nå når han er 7 mnd), så kommer jeg nok desverre til å måtte selge den snart, da den begynner å bli noe snau.

Jeg er ikke enig i at den er lun... Synes den er i overkant åpen og den slipper inn mye sol til barnet. Det er også noen latterlige "vinduer" ved hodet til baby som som gjør at de får sola rett i øynene. Ellers er den genial og når man tar den ibruk som sportsdel så er den alle tiders på mange måter.

Må bare kommentere dette litt ;)

Det med sola er jeg jo enig i, men jeg bruker alltid en slik ekstra skjerm når det er sol, uansett hvilken vogn jeg har, og da går det jo fint. Den "gamle" TFK baggen trengte også en ekstra solskjerm. Synes det er få vogner som er bra nok mot sola.

Babyen ligger såpas langt nede i baggen, at med vindtrekket på, så synes jeg den er ganske lun. Om jeg skulle ha hatt den til en baby til, hadde jeg nok likevel kjøpe uv nettet. Jeg brukte den gamle baggen på min baby i vinter, og når det blåste brukte jeg uv nettingen til den. Funket fint når det var litt vind og snø i luften.

Vinduene er jeg enig at er litt teiete i forholsd til sola, men samtidig så kan han ligge og se ut av dem nå som han er lit eldre, og det ser ut til at han trives med det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...