Gå til innhold

ul kontroll idag...må på ny kontroll om en uke igjen..:/

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

lillebror var ca 1000g. og i forhold til uken men 28+3 var han litt liten.."skulle" være rundt 1200 nå....har lagt like under den rød streken hele veien....

så skulle tilbake om en uke for å sjekke at han hadde vokst det han skulle på en uke og ta det derfra....pluss pga jeg hadde 120/94 BT...men ikke noen andre plager i forhold til sf....

jeg selv hadde lav fødselsvekt,min mor og min første sønn...alle født i samme uke og kun noen få gram skiller fødselsvekten vår...så forhåpentligvis er det genetisk at han er liten tror vi men greit å følge litt med for jeg er engstelig for det meste....strevd lenge med å lykkes i bli gravide så nå vil vi bare alt skal gå knirkefritt! xxxxxxxx

hun spurte også om jeg hadde spist ekstra jern for blodprosent var forhøyet også...men det hareg altså ikke....noen som vet hva som kan være grunnen til det?? alt man glemmer spørre om når man sitter der #"%&%....livredd for sf også da såklart.....

Fortsetter under...

Hei tøysekroppen, kan desverre ikke svare deg på det med blodprosenten, men ville bare ønske deg lykke til med neste UL. Håper du får svar på spørsmålene dine under neste kontroll, ikke alltid like greit å få masse informasjon midt i en slik situasjon. Stor klem J

Åhhh...ble helt svett i hendene her jeg sitter...

Huff så skummelt for deg...men det går nok bra. Babyen vokser litt i rykk og napp...og det virker som dette er noe som ligger i familien?

Blodprosent vet jeg ikke så mye om...ring dem da vel!

jeg sliter med det motsatte...svimer av nå og da...ja ja...

Lykke til og hold oss oppdatert!!!

Stor klem og ta det med ro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...