mams1979+2små Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 jeg skrev inn i går om at jeg har så vondt mellom magen og puppene.. Alle bh ene mine strammer så innmari.. (har til og med fått hjelp til å få rett størrelse) Har ganske stor mage, så det blir på en måte som jeg får gnagsår under puppene.. Mye rart man skal lure på, men tenker at her får man hjelp til det meste:)
vbu Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Bravado amme bh har jeg begynt å bruke og de er veldig digg. Slet i periode med vondt mellom pupper og mage men det er borte nå.
mams1979+2små Skrevet 12. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2010 Takk for svar! Da skal jeg prøve å spore opp bravado amme bh:)
19Augustjente Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Har akkurat samme problem. Kjøpte en ammebh fra la redoute merke cocoon. Ingen bøyler som strammer og veldig behagelig å ha på
magnolia78 Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 kan også skrive under på at Bravado anbefales! De finnes vel i flere utgaver, kjøpte uansett min på Barnas hus. Kjempemyk og god, anbefales uten tvil istedenfor Triumph foreksempel, som ihvertfall hos meg skjærer seg inn i magen. Bravado har et bredere og mykere bånd nederst. Den er dessuten ganske fleksibel i størrelsen, slik at den kan brukes både før og etter melken har kommet.
min lille fotballspiller<3 Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 prøv triumf amme-bh, kan kjøpes på lindex:)
vbu Skrevet 13. august 2010 #7 Skrevet 13. august 2010 Jeg har brukt www.NursingBra-Shop.co.uk for å kjøpe Bravado hvor de er en god del billigere. Og de sjekker eposten sin i tilfelle man vil be dem om å ikke inkludere kvittering *plystrer*.
april*82 Skrevet 13. august 2010 #8 Skrevet 13. august 2010 Lurer også en del på dette med amme-bh og hvilken jeg skal gå for... Bruker til vanlig vatterte bh-er, emd bøyle og gjerne litt push-up effekt. Har små pupper og har ikke det store behovet for støtte. Vil disse Bravado-bh'ene passe meg? Kan ikke se for meg å gå med en uvattert, tynn tøysak uten bøyler, men det er mulig det forandrer seg fullstendig når jeg begynner å amme, hehe. Teknomor - mener du med det at de ikke skriver verdien på pakken, slik at du slipper å betale toll/moms?
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 13. august 2010 #10 Skrevet 13. august 2010 Jeg er mer enn gjennomsnittlig opptatt av undertøy - spesielt BHer til vanlig og bruker mye penger på dey. Min lille luksus i hverdagen. Jeg har kjøpt tre ammebher: To fra Elle McPherson intimates (La Mer i svart og hvit), se www.asos.com og en fuchsiarosa (hehe) fra agent provocateur (mitt favorittmerke til vanlig), se www.agentprovocateur.com. Må få si at samtlige BHer er knakende gode! Er sykt fornøyd over å ikke måtte bli stusslig i BH-veien selv om jeg er gravid og skal amme (forhåpentligvis) - særlig fordi dette er noe som betyr en del for meg. Jeg har vært i London og prøvd størrelser så jeg skjønner at det ikke er like lett å bestille på nett sånn helt uten videre. Men begge nettsteder aksepterer retur og har veldig gode størrelsesoversikter. I Gøteobrg selger de forresten Ell McPherson-bhene på NK, men da sykt mye dyrere enn i England (blir også billigere å bestille fra Asos - selv med toll)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå