Gå til innhold

Har dere vært her inne lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er ny her, og lurer på hvor lenge dere har vært her inne?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske ny jeg også, vært her inne i snart 2 uker tror jeg:)

Har vår første pp denne mnd, el rundt den 20. aug:)

Skrevet

Kom inn hit i går:) Vi begynner på første pp nå om et par dager, tenker jeg. Dvs.el om et par dager hvis kroppen min funker som den skal...:)

Skrevet

Jeg har vært her siden oktober 2008. Så jeg har snart vært her i 2 år. Har enda ikke blitt gravid, så dette har tatt lenger tid enn jeg trodde det ville ta. Har enda ikke gitt opp håpet.

Skrevet

det er nesten flaut, men jeg har vært på DIB siden 2006, hihi!

Skrevet

Jeg har vært medlem på siden siden nov-05, men ikke vært aktiv her på "bli gravid" før for ca 2 mnd siden. Er inne i 4.pp nå. håper det lykkes nå, for denne pp prøver vi å følge med på alt som kan ha betydning. De andre pp har vi vært litt sånn at skjer det så skjer det, men nå jobbes det virkelig aktivt :o)

Lykke til til alle sammen. Måtte det spire mange frø i tiden fremover :o)

Skrevet

Vært her lenger enn deg jeg da BettyBoob ♫ ♪ =)

Hvorfor er det flaut?

Skrevet

Jeg har vel vært her omtrent like lenge som Baby2011 :) rundt to uker.

Har også el den 20 aug.

Skrevet

har ikke hatt baby siden 06, men jeg synes det er så mye god underholdning her at jeg ikke klarer å holde meg unna :) Nå som jeg er prøver er jeg jo i min fulle rett da, hehe!

Skrevet

Fikk min siste i 06 jeg også. Vært innom i ny og ne siden, men nå er det hver dag. Masse nyttig og unyttig å få med seg :) Og så er det jo kjekt å "prate" med folk i samme situasjon som en selv :)

Skrevet

Jeg har vært her inne siden mai :)

Skrevet

Jeg har vært her siden 2005, men har ikke vært her inne siden Oktober 09! Da det ble litt tøft for en periode. Mistet i Mars 2010! :'(

Skrevet

Heisann :)

Har vært her inne veldig lenge føler jeg... Første gang jeg meldte meg inn her var i 2003, men så greide jeg å slette hele profil/dagbøker og alt i 2005, så måtte legge meg inn igjen som ny medlem på samme tidspunkt, altså i -05. Fikk datteren min i februar -06, så hang jeg på DIB i -06 + -07 og tilbake på Bli gravid siden våren -08 og har hengt her siden... Herlighet som tiden flyr, hadde ikke trodd at jeg skulle bli en av de "gamle" her inne, men det ser ut til at det har jeg blitt, hehe...

Vi prøver på nr 2, men det er ikke lett. Vært gravid 4 ganger, men mistet alle gangene, men vi har ikke mistet motet og prøver igjen ;)

Håper du får ett fint, men kort opphold her inne på Bli gravid før du surfer gjennom alle trimesterne og snart sitter med en liten baby i armene dine ;)

Vi er en veldig hyggelig gjeng jenter her inne, og de fleste er utrolig omsorgsfulle og veldig flinke til å gi av seg selv med sine erfaringer og masse råd og tips. Ikke vær redd for å stille spørsmål, det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar, hehe :)

Ønsker deg lykke, lykke til med prøvingen :)

Stor klem fra

Skrevet

Jeg er ny på dette forumet, skuffet etter at første forsøk var mislykket :P Håper jeg slipper å være her så lenge! (Håper det samme for alle dere andre også!)

Skrevet

Har vert medlem sida februar - 10, men aktiv vart eg igrunnen ikkje før i april - mai.. Håpa eg snart kan gå over til 1.tri, sjølv om det er veldig kjekke folk som er her på bli gravid :)

Skrevet

Har vært medlem siden våren 2009 da jeg trodde jeg var gravid. To positive billigtester og 21 dager over IKM. Men var ikke gravid og samboeren min ville vente, og endelig for noen uker siden ville han begynne å prøve. Har EL rundt 19/20 aug., men det er mulig vi hopper over denne, så kommer babyen hvertfall ikke før i juni, da er han ferdig med studiene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...