Gå til innhold

Noen tips til hva jeg kan bruke dagene på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er huset vasket for 2. gang, og frysen er full av kaker. Nå greier jeg ikke finne på noe annet å gjøre.. Syns dagene går veldig seint!

Jeg prøver å sove til 11-12 om dagen, så dagene ikke skal bli for lange. Men da blir jeg veldig trøtt og slapp resten av dagen også..

Har 13 dager til termin enda, men har på følelsen av at jeg kommer til å gå på overtid..:/ Så kan jo bli en stund å vente enda!

Hadde vert litt greit om jeg hadde hatt noe og brukt dagene på! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel nå vet jeg at ikke alle damer er så "geek" men har ikke mannen noen dataspill???? :D da slapper man av og aktiviserer hjernen :D

men ja jeg sliter med samme greia, hadde teite ikea bare hatt inne de kassene jeg skulle ha kunne jeg ryddet i boden.... og jeg har dataspill....

hvis du kommer på noen lure ting å gjøre skrik ut :D

jeg tror jeg skal bake litt dog det ikke er plass i fryseren, kan jo gi det bort....

Skrevet

Så godt å se at det er flere som er utolmodige.. Jeg har 14 dager igjen også..

Kjøp deg ei god bok som du har hatt lyst til å lese lenge f.eks.

Eller ta en tur på kjøpesenteret og kjøp deg noe pleiende til deg selv, skrubcreme og bodylotion, ny neglelakk og sminke, ansiktsmaske;)

Jeg skal hoppe i dusjen, og forsøke å pynte den digre kroppen min litt før jeg skal stikke i butikken, og kanskje jeg skal ta en tur på besøk til venninne..

Jeg var så drittlei i dag tidlig at jeg kunne ikke stoppe å grine, så jeg skjønner godt at det går an å bli rastløs og lei.. Gikk over termin sist svangerskap, men er bare så utrolig mye mer lei denne gangen..

Følger med på tråden om det skulle dukke opp flere gode tips..

Skrevet

Lime inn bilder i fotoalbum eller lage fotobøker:)

Jeg henger alltid litt etter med det, og håper jeg skal få "hentet meg inn" når permisjonen begynner.. Sånt kan jo gjerne ta litt tid...

Eller begynne med en slags hobby: strikke,sy, lese, lage kort osv

Skrevet

Jeg har en haug med ting jeg har lyst å gjøre men sliter med å starte. Blir veldig mye sitting på sofaen foran data...

Hva med scrapbok av ultralyd bilder og info om graviditet. En god bok, noen TV serier, ordne i bilder, oppskrifter osv. Dataspill, chatting med venner online. Strikking, sying... skrive litt om graviditeten så det blir ikke glemt. Gåturer, shopping.... Mulighetene er uendelige :) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...