surfepia Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Hei, sist brukte jeg ikke noen brystvortekrem. Men ser nå at det står omtrent på alle disse "innkjøpslistene". Kjøper dere? Har med i fødebagen da eller? Og hvilken anbefales? Jeg har hørt at purelan er dårlig og funker best som lipsyl...??
mamazon <3<3<3 Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Har brukt Purelan begge ganger og kjøpt ny nå - synes den fungerer utmerket, men har riktignok ikke prøvd noe annet altså. Og ja, den er ypperlig som lipsyl/lipgloss også
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Henger meg på her: Purelan var helt fantastisk. Både til brystvortene og leppene
Evigheten Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Jeg har fått prøve på en krem som heter Bepanthen. Kan visst brukes til babyen også, etter bleiebytte. Har brukt den et par ganger, og synes den virker bra. Men har ikke fått prøvd den ordentlig ennå da
Traveltobarnsmor! Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Brukte Ungumentum sist, veldig fornøyd med den. Kan brukes til "alt" også på leppene, tørr hud ved atopisk eksem...
surfepia Skrevet 12. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2010 Hmm... så da må jeg vel ut å kjøpe noe da. Høres ut som "alle" kjøper brystvortekrem..
74skytte Skrevet 12. august 2010 #7 Skrevet 12. august 2010 Jeg kjøpte Purelan som "alle" anbefalte, men brukte den aldri, da jeg ikke ble sår. Har begynt å bruke den på leppene nå. Hvis det er apotek på sykehuset, ville jeg heller ha kjøpt den hvis du har behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå