Gå til innhold

Kjøper dere brystvortekrem, i såfall hvilken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, sist brukte jeg ikke noen brystvortekrem. Men ser nå at det står omtrent på alle disse "innkjøpslistene". Kjøper dere? Har med i fødebagen da eller? Og hvilken anbefales? Jeg har hørt at purelan er dårlig og funker best som lipsyl...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt Purelan begge ganger og kjøpt ny nå - synes den fungerer utmerket, men har riktignok ikke prøvd noe annet altså. Og ja, den er ypperlig som lipsyl/lipgloss også :)

Skrevet

Henger meg på her: Purelan var helt fantastisk. Både til brystvortene og leppene :)

Skrevet

Jeg har fått prøve på en krem som heter Bepanthen. Kan visst brukes til babyen også, etter bleiebytte. Har brukt den et par ganger, og synes den virker bra. Men har ikke fått prøvd den ordentlig ennå da :)

Skrevet

Brukte Ungumentum sist, veldig fornøyd med den. Kan brukes til "alt" også på leppene, tørr hud ved atopisk eksem...

Skrevet

Hmm... så da må jeg vel ut å kjøpe noe da. Høres ut som "alle" kjøper brystvortekrem..

Skrevet

Jeg kjøpte Purelan som "alle" anbefalte, men brukte den aldri, da jeg ikke ble sår. Har begynt å bruke den på leppene nå. Hvis det er apotek på sykehuset, ville jeg heller ha kjøpt den hvis du har behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...