Tyren78-09+12 Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Hvor gamle er/var de? Vi har så smått begynt å gi han det på morgen og kveld nå. Han drikker ikke like glupsk som når han får vann..men han får da i seg noe. Han er 11.5 mnd. Begynner å avslutte amminga nå..har kun ammet kveld de siste 5-6 dagene. Tenker å slutte helt innen helga er omme..tror det begynner å tømmes..han bruker veldig lang tid på å få den ut nå når han kun får kveld hvertfall Han starter for fullt i barnehagen på mandag, og jeg på jobb. Noen som har reagert på melka? Merket noe forandring på avføring etc? Vi har foreløpig ikke merket noe..men han våkner en del på natta..men det trenger ikke å være pga melka, men kan like gjerne være mat eller at han drømmer/har mareritt.
Gjest Kira06 Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Vi har tenkt å begynne med kumelk til uken. Da er hun akkurat 11 mnd. Greit å starte nå, fordi hun får stort sett ikke i seg noe melk i løpet av dagen lengre. Pupp er kjedelig og mme enda verre! Så får kanskje til å amme på morgenen når hun er veldig trøtt. I tillegg startet hun i barnehagen i går (og mor sitter nå alene hjemme og lurer på hva hun skal finne på!), og der drikker jo alle de andre det. Så det kan bli en fin måte å introdusere melk på. Vet da ikke om hun kommer til å reagere på det, men får vanlig yoghurt, ost osv og har enda ikke reagert på noe av dette.
Tyren78-09+12 Skrevet 12. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2010 Hehe..jeg er også hjemme alene for første gang nå..gutten er på tilvenning i barnehagen. Merkelig stille i huset..men litt godt å Så får jeg satt på vaskemaskin og rydda litt uten "hjelp" fra småen. Min har også fått yoghurt uten å reagere. Greit når de endelig kan spise/drikke "alt". Slipper å være så avhengig av meg/puppen(selv om han er skikkelig mammadalt da..)
Gjest Kira06 Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Ja, det er skikkelig rart å være alene hjemme. Hun har sin andre dag i dag, og skal hente henne nå om 20 min. Sitter jo bare og venter på å hente... hehe! Vaskemaskinen var pri her også gitt. Plutselig så blir jo alle klærne møkkete med en gang:)
Tyren78-09+12 Skrevet 12. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2010 Hehe..ja utrolig rart..blir nesten litt rastløs/"hva skal man finne på tro".. Men det er jo egentlig tusen ting jeg burde gjort nå som han ikke er hjemme..hehe. Venter bare på telefon om at de ikke får han til å sove jeg.. Blir klokka over 13 så har de nok klart det Håper det! Hans 2.dag også.
Gjest Kira06 Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Ja, rart å bli rastløs når hun ikke er hjemme. Burde jo bruke tiden fornuftig eller bare slappe av! Har forresten et nytt svar på innlegget ditt. Vi begynte med kumelk i dag faktisk. Hun hadde fått det til lunsj i bhg. Synes det var litt dårlig gjort å gi det når jeg sa at hun kun drakk vann, men ser ut som om det gikk helt fint. Så da er det foreløpig bare å kjøre på synes jeg:) PS: Datteren min sov hele 25 min i bhg... hehe!
Tyren78-09+12 Skrevet 12. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2010 Ja, det var jo igrunn rart at de gav melk i barnehagen da.. Men da er det jo bare å kjøre på ja Min er foreløpig mest glad i vann, men det går jo ned litt morgen og kveld da. I kveld amma jeg ikke heller Min hadde allerede fått en "skade" i bhg han..hehe..et sår på haka/kinnet. Hadde visst tryna i sandkassen og falt oppå ei leke.. Blir vel flere sånne tenker jeg. Tror faktisk han sov en times tid der. Hadde heldigvis gått greit å få han til å sove. En liten trillerunde først så.. Var verre å skifte bleie..hehe..han er som en ål på stellebordet. Må ha ei ny leke/ting klar til ethvert skift. Syns de hadde stramma bleien litt vel mye jeg da..kunne umulig være behagelig å stitte med DEN stramme bleia på. Håper det går like bra i morgen og
Gjest Kira06 Skrevet 12. august 2010 #8 Skrevet 12. august 2010 Ja, skader blir det nok mange av fremover:) Frøkna her hadde visst klemt lillefingeren skikkelig mens jeg var borte, så vi har mange "skader" å se frem til*s* Bleien her var også skikkelig stram, kanskje det er vanlig? Sikkert redd for lekkasjer eller noe.... Hvor mange timer var han der i dag? Vi var der 2 timer i går sammen, og i dag var hun 3 timer alene. Og i morgen må hun være litt alene uansett hva som skjer, fordi jeg skal på jobbintervju.
Tyren78-09+12 Skrevet 12. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2010 Ja, kan være de er redde for lekkasje. Har hørt flere som har vært utsatt for det samme, i andre barnehager. I går var vi der begge to i litt over en time. Idag var han der i ca 3 timer alene. I morgen regner jeg med han skal være enda litt lengre..(jeg skal hvertfall til kiropraktor på formiddagen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå