mor til to gutter + en engel! Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Og der var det en liten baby som rocka med hue hehe. er full gått 9 uker i morgen, så da er termionen fortsatt 20 mars så herlig og se en bankene hjerte, skal til ul om 2 uker igjen
Et lite barn i magen :) Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 ÅÅh så herlig!! Gratulerer Må bare spørre, er det en spesiell grunn til at du skal på UL om to uker igjen?
J -76 Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Gratulerer så mye, så koselig å høre at alt er vell. Jeg skal på UL i morgen, grugleder meg.
Et lite barn i magen :) Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Hvor langt er du på vei, J-76? Masse lykke til i morgen!!
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Så koselig Alltid godt å se hjertet banke på den lille spiren Skal på ultralyd imorgen ... gruer meg litt.. Hadde en liten blødning i forgårs, men det er helt borte nå. Har hatt 2 SA siden februar.. Så litt bekymret
mor til to gutter + en engel! Skrevet 12. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2010 Hei vi måte avbryte svanger skapet i juni 2009 pga hygrom, hjertefeil og kromosomfeil, hadde turner syndrom, jeg gikk gjennom en fødsel da i uke 21. første mann som vi fkk for 5 år siden, ble født i uke 33, så får masse oppfølging di vil heller finne ut tidligere om dete r noe galt, så vi heller kan gå gjennom utskraping en fødsel, før uke 12. pluss at dette er inseminasjonsbarn 3 forsøk
mor til to gutter + en engel! Skrevet 12. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2010 Hei det var veldg hyggelig se den bankene hjerte, uff grua oss fælt vi også i dag, trur jeg sov knapt noe i natt man lurer jo på mye spes da man har hatt en SA, om man ser hjerte som banker osv. får håpe alt er bra meg babyen i magen din, og at det bare var festebløding krysser fingrene får oss jenter
J -76 Skrevet 12. august 2010 #8 Skrevet 12. august 2010 Et lite barn i magen : Heisann jeg er 10+5 i dag :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå