Indigo 08-10-13 Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Bortkastede penger eller absolutt verdt å prøve for en andregangsfødende som er 37+0? Kom gjerne med erfaringer og innspill!! Skal/skal ikke......??
Gjest poäng *fødeklar* :o) Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Jeg skal faktisk snart på modningsakupunktur selv! Har min andre time i dag. Jeg har ikke prøvd det i andre svangerskap, jeg er tredjegangs. Gikk over termin med begge og hadde langvarige åpningsrier, derfor jeg tenkte at denne gangen skulle jeg forsøke akupunktur. Så gjenstår det å se om det virker... men jeg har en god følelse, helt siden forrige gang jeg var der så har magen murret på en helt annen måte. =)
sebastian + en til Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Hei Jeg hadde modningsakupunktur med min første gutt i 2008. Jeg gikk i fra uke 37 og tror det var 3-4 ganger jeg gikk.Syntes det var ubehagelig, hadde nåler over hele kroppen.Fra hodet til tærne. Men jeg er ganske overbesvist om at det funket på meg.Jeg fødte 3 dager før termin.Med styrt fødsel!!! Slimpropp, vann og pressrier med engang!!!Ungikk såvidt hjemmefødsel og kom på klinikken i sykebil med hodet mellom bena. Jeg hadde en dårlig opplevelse av en slik rask fødsel fordi jeg fikk helt panikk hjemme.Og jeg hadde ingen kontroll på meg selv.( det skal sies at jeg etter en slik fødsel uten medikamenter var i topp form og på bena etter et par timer) Så derfor valgte jeg å ikke ta akupunktur i dette svangerskapet.Men nå sitter no jeg her to dager over termin og er kjempe lei....... Nesten så jeg vurderer å bestille en time:)
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Jeg har vært veldig mye frem og tilbake med dette, synes det har vært litt mye penger å bruke... Men i dag bestillte jeg for jeg fikk tips i går om et sted rett ved der jeg bor som heller ikke er så dyrt som det jeg har sett på tidligere. Tenker at det i alle fall ikke kan skade! JM på Føderiket anbefaler det også, det er litt viktig for meg at det ikke bare er et sånt "forumopplegg" (som disse bringebærbladkapslene som jeg ikke har hørt noen JM anbefale) Er 37 +3 i dag så det blir vel (forhåpentligvis) ikke all verdens jeg rekker før fødselen. Håper å få noen nåler mot hovne hender og føtter med det samme!
Indigo 08-10-13 Skrevet 12. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2010 Takk for innspill:) Da har jeg fått meg time, og er veldig spent!!
Mamma med jente født 07<3 Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Hei:) Jeg er 37+2 i dag. Var til modningsakupunktur i dag for første gang:)Synes det er spennende og håper det har effekt. Forrige svangerskap gikk jeg 14 dager over termin. Håper på å slippe det denne gangen:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå