*LillaMeg* Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Har en 3mnd gammel gutt som til nå har sovet i bilen, eller bare vært rolig.. Nå skriker han, og hyler bare vi er i bilen.. Har tatt ut nyfødtinnlegget i maxi cosi sete tilfelle det hjalp, men det hjalp ikke.. Noen tips til hva vi kan gjøre? Han roer seg _litt_ om det er noen bak med han, men det tar lang tid.. Er ett mareritt å kjøre alene med han.. :s Og vi bor sånn at vi MÅ kjøre til butikk osv.. :s Aner ikke hva jeg skal gjør, og gruer meg mer og mer til å kjøre alene med han..
Formerly known as Tina Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Vi har et speil som vi kan se henne i. Det bruker hun selv til å se ut av. I tillegg har jeg alltid 2 bamser i bilen som hun liker å holde i. Jeg tenker at det kanskje er noe som gjør at han sitter vondt. Jenta mi blir avogtil veldig sur i bilen, men det er ofte fordi hun heller vil gjøre noe annet. Lykke til. det går seg nok til
*LillaMeg* Skrevet 12. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2010 Hmm.. Vi hadde speil i gamle bilen, kanskje jeg skal henge det opp igjen for å se om det hjelper.. Har og tenkt på at han kanskje sitter vondt, men han har sittet på samme måte hele tiden, og vi bruker base, så er jo nesten umulig å sette setet feil. Har tatt ut nyfødtinnlegget for å se om det hjalp, men var ingen endring.. Huff. Håper og det går seg til, for hylingen er helt hjerteskjærende.. :s
abella Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Jeg har dessverre ikke så mange gode råd å komme med. Jeg har så å si aldri kjørt alene med Knerten i bil, og det er det en god grunn til! :-) Han hater max å sitte fastspent! For oss er det eneste som har hjulpet litt så langt å bytte til bilstol nr 2. Da sitter han mer komfortabelt og har bedre utsyn. Men vi har enda litt igjen før jeg tør prøve meg på mer biljøring alene med ham... Du får be mannen handle etter jobb i mellomtiden...
*LillaMeg* Skrevet 12. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2010 Ja, nå handler han eller så er vi ute sammen.. Men nå skal han jobbe 12\9, så da er jeg alene i 2uker, og jg kan jo ikke sitte innelåst i 2uker.. Huff, må si jeg gruer meg, og håper vi finner en løsning. Skulle gjerne trillet han istede til butikker osv, men det er litt for langt.
Nikki 75 Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Vår gutt på 4 måneder har også begynt å bli vrien i baksetet i det siste. Jeg tror rett og slett det er det at han er blitt bevisst på omgivelsene sine, og at han sitter alene og dermed kjeder seg. Det eneste som nytter for oss, når vi er alene i bilen, er å synge yndlingssangen hans om og om igjen... og om igjen... og om igjen...
*LillaMeg* Skrevet 12. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2010 Mulig han kjeder seg. Får begynne å synge til han.. Har hvertfall lagt til en slags lekegreie bak han kan sitte å leke med.. Har ikke våget meg ut riktig enda da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå