Rosa-07 Blå-11 Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Vi mistet broren til sambo for 1 år siden, og har noe uavklart rundt foranledningen til hans død. Er det noen som ser noe??? Min svoger er ble født 05.06.81 på forhånd takk =)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Er han obdusert? Føler at han kan ha vært syk på noen måte uten å vite det selv. Hadde han mellomblondt/lysebrunt hår? Vil være anonym når jeg skal se i slike saker.
Rosa-07 Blå-11 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2010 Ja, han er obdusert, hårfargen stemmer. Takk for at du tok deg tid. =) ser du noe mer så setter jeg stor pris på det! hi
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Hmm jeg har sett på innlegget ditt flere ganger og det samme kommer opp hver gang og det er at det er at dette er et selvmord! Kan det stemme? Er det dere lurer på? Men dere har ikke funnet noe brev eller forklaring på hvorfor! Gjør som andre her å bruker anonym knappen da jeg ikke spår død og slik på et offentlig forum!
Rosa-07 Blå-11 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2010 Tviler sterkt på at det var et selvmord, det ble erklært en ulykke, kjørte alt for fort og mistet kontroll over bilen. Der det skurrer for oss er at det ble fortalt at han hadde fint bare kort tid før ulykken. De satt en gjeng hjemme hos en kamerat.. plutselig var han bare vekk. Han ble observert av forbipasserende da han satte seg i bilen og kjørte avgårde. Er ingen som vet (eller vil fortelle) hvorfor han bare kjørte avgårde i en så voldsom fart... Tusen takk for svar!! =)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 Har jobbet med selvmordsproblematikk og vil kommentere litt. Flere føler en lettelse over å ha bestemt seg for å ta livet sitt, derfor kan de virke blide og fornøyde dagene før selvmordet evt selvmordsforsøket. Godt humør utelukker altså ikke slike planer. Håper du får svar du kan slå deg til ro med.
Rosa-07 Blå-11 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2010 ok. Har ikke tenkt over det på den måten. I og med at vi bor på andre siden av landet så hadde vi ikke sett han på noen uker før dette skjedde... kan jo selvsagt ikke utelukke selvmord, men siden ingen har fått et farvel, et brev eller noe slikt så har vi ikke tenkt så mye på den årsaken. Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #8 Skrevet 13. august 2010 dytter litt jeg, håper dere får noe svar etterhvert så dere får sjelefred klem
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #9 Skrevet 13. august 2010 Jeg får veldig klart og tydelig opp selvmord. Men vil også bekrefte hva en annen sa her inne at ofte så er man bekymrigsløs da man har tatt avgjørelsen om å ta sitt eget liv, og ofte så er det ikke så nøye planlagt at man legger igjen noe forklaring! Det er noe man gjør for sin egen del! Hva tror dere det er? Noe må dere jo tenke siden du spør her! Klart jeg kan ta feil, men får uansett opp selvmord hver gang jeg ser på han!
Rosa-07 Blå-11 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 13. august 2010 Takk skal du ha! =) Vi har jo slått oss til ro med at han er borte, men er så tungt for sambo å ikke vite hvorfor.
Rosa-07 Blå-11 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 13. august 2010 Vi vet ikke helt hva vi skal tro. Når vi setter oss ned med hendelsesforløpet så mangler vi svar på hvorfor han satte seg i bilen og kjørte i sinne (??), da han kort tid før satt og hadde en normal samtale med kameratene sine. (kan jo legge til at han hadde promille i tillegg, noe min sambo ikke forstår fordi broren hans aldri hadde kjørt i fylla tidligere). Det er selvfølgelig mulig at det har skjedd ting i livet hans som vi ikke vet om, men det var ingen i hans omgangskrets som kunne forklare hvorfor han dro derfra eller om det var noe spesielt som skjedde i forkant. Vi har vært bekymret for at det skal sitte en stakkars sjel og følt skyld for dette pga en krangel eller liknende. Som sagt tidligere så kan jeg ikke utelukke selvmord heller, ser du det så sterkt så er det nok noe i det! setter stor pris på at dere bruker tiden deres på dette!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #12 Skrevet 13. august 2010 Jeg forstår godt at dere vil ha svar, helt naturlig og normalt det! Er ingen som skal ha skyldfølelse pga dette, tiden med kammerstene hadde ingenting med hans avgjørelse å gjøre! Selvmord er kanskje ofte mest logisk for den som velger å ta livet sitt! Jeg håper virkelig dere kan finne litt ro i sjelen selv om dere så gjerne skulle visst hva han tenkte den kvelden! Det vil dere nok aldri få vite helt sikkert! Jeg ser selvmord klart, men jeg kan også ta feil! Men han var lettet og fornøyd når han satt i bilen, det skal dere vite! Han var ikke sint på noen eller hadde det vondt på noen måte! Han virker glad og lettet på meg! Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #13 Skrevet 13. august 2010 Hei Først og fremst, stiller meg anonym her jeg også.. Pga en så arlvorlig sak.. Men, som resten her.. Så føler jeg også at det er noe som ikke stemmer i forhold til hans død.. Utelukker sykdom og slikt, da jeg ikke får noe av denslags til å stemme.. Men, selvmord berører såfall meg og mine tanker nå.. Om det stemmer helt 100% får en jo aldri svar på.. Men, selvmord er absolutt noe som kommer opp.. Uansett hvordan jeg vrir på det.. Håper at dere en gang i fremtiden finner ut hva som skjedde og grunn til dødsfallet. Veldig trist å høre om såfall.. Å håper dere finner freden etterhvert.
Rosa-07 Blå-11 Skrevet 14. august 2010 Forfatter #14 Skrevet 14. august 2010 Vi får nok bare tenke litt på dette. Selvmord har vi aldri vurdert som årsak. Har vel mer eller mindre fortrengt at det er en mulighet, men vi må nok innse det nok at det er grunnen. må nok bare fordøye dette litt. Tusen takk skal dere ha alle sammen!! Setter stor pris på at dere har tatt dere tid til meg! =) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå