Gå til innhold

2 dager over tiden idag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er så lei !!!

vondt mellom bena og litt murringer i ryggen av og til ikke veldig regelmessig er vel det jeg har ....

ååååh vil ha han uuuuut ...

noen flere på overtid ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Jeg er også på 2 overtidsdag...Hadde termin 10 august, men da ville han ikke komme ut gitt:(

Jeg har også mye vondt mellom bena, føler meg helt støl/forslått der nede...men desverre ingen mensensmerter å kjenne! Var hos jordmor i går, hun sjekket og fant 1 cm åpning. Men det kan man jo gå med i hundre år! ARG!!!

Jaja, lykke til til oss...Hold motet opp, om du klarer:)

Skrevet

Jeg og er 2 dager over i dag....:(:(:(

Var bare ikke forberedt på å gå over tiden.Fødte 3 dager før termin men 1 mann, så derfor tok jeg det nesten som en selfølge at jeg kom til å føde før denne gangen også.

Det er så slitsomt å gå rundt på vent hele tiden.Det går virkelig utover humøret....og jeg er driiiit lei av å høre : jaja, hun kommer når hun er klar...eller: det er bare å smøre seg med tålmodighet.......aarghh

Og jeg gidder nesten ikke ta tlf for jeg orker ikke si det samme hundre ganger om igjen.....

Uff, mye syting! Men regner med dere forstår min frustrasjon bedre enn dem som lever med meg:) Man må nesten være i samme situasjon selv for å forstå det:)

Vel, tvi tvi jenter.La oss håpe det skjer noe i dag da.Eller kanskje det blir fødsel FREDAG DEN 13 ......;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...