Gjest Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Jeg har nevnt det i andre tråder, men er usikker på om det er bekkenplager jeg har. Uansett; er det slik at det blir verre for dere om natten? Søvnløse netter begynner å bli malen her og jeg har så sinnsykt vondt nede i magen/bekken/underliv og selv om det er vondt om dagen også, blir det verre om kvelden/natten. Magen strammer seg og babyen har liksom ikke plass inni der og alt er bare auau. Stikkende, skjærende smerter. Noen som har det på samme måte? Ikke bare bare denne niende måned!
MammaTilToTette + spire Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Hos meg er det også mye verre på natten...Klarer nesten ikke å snu meg i senga,så her blir det ikke mange timene søvn.. Men heldigvis er det ikke lenge igjen nå,så vi får bare prøve å holde ut! God bedring:)
OhMyGod!!! Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 hjelpemiddelsentralen har hjelpemiddel i form av silkelaken vi har under rompa om natta som hjelper oss å snu oss, sånn at dere vet hjalp meg enormt forrige gang og blir tatt i bruk igjen nå og her. ring legen eller selve hjelpemiddelsentralen å hør med dem om dere kan få låne av dem.
Gjest Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Takk for svar:) Håper det går bedre for dere også, for et slit! Diskuterte det litt med mamma (les: orakelet) som har slitt med bekkenløsning selv under svangerskap, og hun også mener det høres ut som noe annet enn bekkenløsning (eller, noe i TILLEGG til bekkenløsning). Kanskje det bare er veldig smertefullt at lille trille ligger med hodet så langt ned i bekkenet mitt som hun gjør. Jaja, "bare" noen uker igjen nå ...
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Ofte så kan bekkenplager komme etter en lang dag med mye gåing, sitting, ståing, bæring etc. Men som det ble sagt her - dette kan nok være noe annet itillegg.. Snakk med legen din, eller jordmor - de har sikkert hørt om det
Gjest Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Jepp, grusomt å snu seg om natta! Godt det ikke er lenge igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå