Gå til innhold

flere som har termin i april 2011? og hvor bor dere?? :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ganske likt da :) artig :)

noen i april gjengen som er blitt noe dårlig? her er jeg bare ekstremt svimmel,litt blodtrykksfall til tider...helt grusomt,føles ut som om man er på en evig fylla :P

ellers har jeg litt murringer å går på do titt og ofte :)

Hei Jenter!!

Jeg er 7 uker på vei og har termin i begynnelsen av April. Er usikker hvilken dato pga uregelmessig mens. Var på UL igår og fikk se den lille " klompen" :) Fantastisk følelse!! Har fortsatt ikke gått opp for meg at jeg er gravid. Har ei datter som blir 2 i november.

Heisann!

Jeg er i 6.uke nå og har termin ca 14.april :) Har ei lita snuppe på snart 11 mnd. Det blir stort å bli tobarnsmor! Har heller ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid igjen.. har ingen symptomer, akkurat som sist. Men jeg får bare tro på at alt er bra inni magen:) Bor i liten kommune i Vest-Oppland.

Annonse

Jeg er 26 år, bor i Drammen og har en gutt fra før på 8 år (2001) som enda ikke vet at han skal bli storebror :-)

Fikk ikke legetime før enn om 9 dager så vet ikke når jeg har termin eller om alt er bra :-S Men alle tester er positive og veldig ømme bryster - sånn som sist :-p

Men i følge terminkalkulatoren her på sidene så har jeg termin 7.april 2011 og er da vel 6 + 3 tror jeg???

Lykke til alle sammen uansett :-)

jeg har termin 17 april=) er litt usikker på om vi er lenger på vei, for har hatt ømme bryster, kvalme og vond korsrygg like lenge som jeg har vært gravid ca..dette er etter siste mens-beregning. men jeg hadde ikke mensen rett etter p-pilleslutt, det gikk en mnd før jeg fikk den. så kan jo ha blitt gravid iløpet av den mnd også;) skal til legen neste uke på sjekk for å finne ut hvor langt jeg er på vei siden jeg er usikker.gleder meg!

jeg er 28 år og bor i møre og romsdal:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...