Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Det står på en side, at om man har fødet så vil man ha ett hakk og ikke en rund åpning i livmortappen. Jeg har ett hakk, vil det da si at den er åpen?

Jeg har tatt 3aborter tidligere. Og da altså vært gravid. Første gangen jeg tok abort, kom det to hele embrioer ut. (Beklager, til dere som er imot abort, eller dere som prøver å bli gravid, og ikke har blitt det enda.)

De to, satt fast og jeg måtte få hjelp med å få de ut, siden de var relativt store. Ikke nå sånn skremmende stor assa..

Uansett..

Jeg kjenner på livmor tappen min den er hard, er langt nede og myk uttenpå. ikke noe slimete men glatt.. Det kjennes ut som om jeg har mens smerter, bortsett fra at jeg ikke skal ha mens på to uker..

Jeg bruker ellers å kjenn at noe er "lukket!" når jeg har vært gravid tidligere.. Men til meg så har, symptomene bestandig varriert.

Men jeg kjenner å ser at kjønns leppene mine er noe hoven. Og ja jeg er ganske kåt. (noen syns det er ekkelt å vær hoven der, og andre blir kåt..Finner ikke noe penere ord for å forklare det på.)

Jeg lurer på hvordan en livmor tapp egentlig kjennes ut når den er åpen? Og jeg har bakovervendt livmor, har dette noe med, hvordan livmortappen, ligger? For min er frammover vendt, og ikke bakover vendt.

Slik man forklarer at den skal vær når man er gravid.

Men med tanke på at den er hard, men også my, og glatt pluss at det kjennes, varmt å litt vokse, smerter aktig-ut i egglederne mine,og rundt livmoren.

Er jeg da gravid tror dere?

Jeg bruker ellers å vær helt sikker før jeg tar testen. Men nå skjønner jeg ikke helt.

Og det er ikke lenge siden jeg hadde sex.

Jeg hadde mensen den 2.august, og jeg hadde sex den 7august.

Har bare mensen i 2dager, max 3 dager.

Nå ønsker jeg å vær gravid, og har lyst på barnet. Så jeg krysser fingrene. Og kanskje derfor jeg ikke er sikker på om jeg er gravid denne gangen eller ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrev endel jeg.. hehe.. Men ikke hat meg dere som prøver å bli gravid. Er dere snill.. Jeg har mye skyldfølelse for det. Og beklager den grafiske forklaringen, jeg ga. Men man må vel vær litt grafisk innimellom.

Skrevet

har ikke peil på tappen, men jeg må bare spørre : har du klart å bli gravid 3 ganger ufrivillig? med 3 aborter?! Hva slags prevensjon brukte du?

sjekk ut pernille.info

Skrevet

Er dette på alvor?

Ikke for å være frekk, men jeg tror at hvis du hadde mensen 2. august, har du sannsynligvis ikke hatt eggeløsning enda. Ellers er det kanskje det du har nå?

Skrevet

Nei,. det varrierer veldig til meg når jeg får eggløsning. Jeg kan få det rett etter mens midten, eller mot slutten av syklusen.

Er skjeldent man får eggløsning samme tidspunkt i hver syklus.

Skrevet

Ja jeg tror jeg bare ble litt mere forvirret etter å ha sett på pernille.info jeg.. hehe Da det dukket opp så mye spml shø..

Mmm, skal vi se første gangen gikk jeg på p-plaster andre gangen gikk jeg på loette 3 gangen tok jeg angre pillen. (og det var bare noen få timer etter, vi hadde sex. så godt innenenfor den rammen de har satt.)

Men jeg er vist veldig fruktbar, fikk melk i pupene sist gang, og har melk i de enda.(1år siden)

Men noen som vet noe om den her tappen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...