PrinsesseHengepupp Skrevet 11. august 2010 #1 Del Skrevet 11. august 2010 Vet man kan sette opp ønsker for vaginal fødsel, hvordan man vil ha det. Kan man be om slikt på KS også? Tenker da på at jeg feks ønsker å ligge når jeg får spinal (ikke sitte som de ba meg om sist, helt til de stakk så mye feil at jeg måtte legge meg), eller at jeg ønsker å få satt kateter etter bedøvelsen. Slike ting. Vet dere? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142188775-kan-man-komme-med-%C3%B8nsker-om-hvordan-det-skal-foreg%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira06 Skrevet 20. august 2010 #2 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg tror det varierer litt fra sted til sted. Var selv ganske så nervøs for å få satt inn kateter, så jeg løy litt på sykehuset ang det.. hehe! Mens jeg ventet på operasjonen, så sa jeg til personalet at jeg skulle få satt inn kateter etter bedøvelsen. Og når jeg kom opp på operasjonssalen, så sa jeg at de andre hadde sagt det var ok å få satt inn kateter etter bedøvelse. Operasjonssykepleiene ble ikke så veldig begeistrert må jeg si.. hehe! Men man gjør alt når man er nervøs. Hvis jeg skal ha flere barn, så kommer jeg nok til å be om full narkose ved neste ks (må ha ks pgs en feil på livmoren). Hadde et forferdelig ks, som begynte med at de ikke klarte å sette i nålen til intravenøs, fortsatte med at de måtte stikke meg MANGE ganger for å få spinalbedøvelse (gikk så langt at de måtte ut for å hente en større nål, helt jævlig!) og når de skulle ta ut barnet så satt hun fast pga tverrleie. Var en ganske traumatisk opplevelse selv om det var planlagt, og klarte nesten ikke snakke om det før det var gått mange uker. Så det ønsker jeg ikke oppleve igjen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142188775-kan-man-komme-med-%C3%B8nsker-om-hvordan-det-skal-foreg%C3%A5/#findComment-142222411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå