Hannemor82 Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Har etter 4 måneder med prøving fått positiv test er 4+3 i dag =) tenkte dele mine symptomer her 5/6 dpo ganske kraftig mensmurring som varte lenge, stikking på høyre side 11 dpo legg kramper på natta, testet positivt denne dagen ellers er jeg litt men ikke bemerkelsesverdig mye svimmel når jeg reiser meg brått osv. veeeldig tørst.. ikke veldig men noe vonde bryst mensmurringer (dette bekymrer meg) håper dere finner noen av di samme symptomene snart =) er dere allerede gravide blir jeg superglad for å høre deres tidligsymptomer
BettyBoob Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Gratulerer!!!! Jeg hadde mensmurringer ved ikm da jeg gikk gravid - ikke noe å bekymre seg over, helt vanlig!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Jeg hadde mensmurringer nesten hele første trimester forrige gang, men blødde ikke en eneste dag.
villmusa Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Eg har ikm lørdag eller søndag (30 dagers syklus mot 28 dagers syklus for 5-6 mnd siden) og har noen daga hatt skikkelig mensmurring - spesielt i gårkveld. Tenkte tanta ville komme i løpet av natta (dag 28 i dag) men ikkje skjedd noe enda så kanskje eg kan klamre meg til et lite håp allikavel? Skal straks i svømmehallen med sønnen vår så om tanta har tenkt å komme så kan ho godt vente til eg e ferdig å bade Har en sønn som nå er 2 år men kan ikkje huske mine tidlige symptom den gangen. Jo en ting som eg ikkje visste va et symptom før lenge etterpå. Før positiv test (4+2) så va eg skikkelig plaga med nattesvette. Helt kliss klass når eg våkna om morningen. Huska eg kjente murring/kribling i brysta rundt uke 5 og da kom også morgenkvalmen og kunne òg være kvalm til alle døgnets tider men spesielt om morningen.
Hannemor82 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2010 Jepp mensmurring er absolutt et graviditets tegn, men er desverre også et tantebesøktegn..ønsker deg uansett lykke til og krysser fingrene x
~ Kali ~ Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 Hva mener dere med mensmurringer egentlig? Er det ondt?
Hannemor82 Skrevet 16. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2010 små smærter man får i magen/korsryggen rett før mensen og rundt eggløsning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå