Gå til innhold

positiv test !!! mine symptomer 4+3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har etter 4 måneder med prøving fått positiv test :) er 4+3 i dag =) tenkte dele mine symptomer her

5/6 dpo ganske kraftig mensmurring som varte lenge, stikking på høyre side

11 dpo legg kramper på natta, testet positivt denne dagen :)

ellers er jeg litt men ikke bemerkelsesverdig mye svimmel når jeg reiser meg brått osv.

veeeldig tørst..

ikke veldig men noe vonde bryst

mensmurringer (dette bekymrer meg)

håper dere finner noen av di samme symptomene snart =)

er dere allerede gravide blir jeg superglad for å høre deres tidligsymptomer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!!

Jeg hadde mensmurringer ved ikm da jeg gikk gravid - ikke noe å bekymre seg over, helt vanlig!

Skrevet

Jeg hadde mensmurringer nesten hele første trimester forrige gang, men blødde ikke en eneste dag.

Skrevet

Eg har ikm lørdag eller søndag (30 dagers syklus mot 28 dagers syklus for 5-6 mnd siden) og har noen daga hatt skikkelig mensmurring - spesielt i gårkveld. Tenkte tanta ville komme i løpet av natta (dag 28 i dag) men ikkje skjedd noe enda så kanskje eg kan klamre meg til et lite håp allikavel? :) Skal straks i svømmehallen med sønnen vår så om tanta har tenkt å komme så kan ho godt vente til eg e ferdig å bade :P

Har en sønn som nå er 2 år men kan ikkje huske mine tidlige symptom den gangen. Jo en ting som eg ikkje visste va et symptom før lenge etterpå. Før positiv test (4+2) så va eg skikkelig plaga med nattesvette. Helt kliss klass når eg våkna om morningen. Huska eg kjente murring/kribling i brysta rundt uke 5 og da kom også morgenkvalmen og kunne òg være kvalm til alle døgnets tider men spesielt om morningen.

Skrevet

Jepp mensmurring er absolutt et graviditets tegn, men er desverre også et tantebesøktegn..ønsker deg uansett lykke til og krysser fingrene x :)

Skrevet

Hva mener dere med mensmurringer egentlig? Er det ondt?

Skrevet

små smærter man får i magen/korsryggen rett før mensen og rundt eggløsning..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...