Gå til innhold

teit spm, men må bare spør..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og venter på at fargen skal trekke inn i håret, og begynte da og tenke... Er det mulig at man kan bli gravid når man har samleie på slutten av menstruasjon? Syns jeg har lest om det en plass, men kommer ikke på hvor.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen kan ha EL under mensen, så ja mulig - men det skjer nok ikke ofte!

Jeg ble selv gravid med nr 1 2 dager før mensen :) jeg ble unnfanget dagen etter mensen..

Skrevet

hmm..jeg som ikke trodde det var mulig :P jaja :) tror jeg satser på at jeg har el 20 august jeg :) men vi har allerede begynt å prøve nå, 9 dager før antatt el.

Jeg tror jeg hadde fått sjokk om jeg hadde blitt gravid 2 dager før mensen jeg :P tror jeg traff på el med hun jeg har fra før :)

Skrevet

hehe, ja jeg fikk litt sjokk da de satte UL terminen tilbake 2 uker! Men det stemte visst det ja :)

Bare å kjøre på! Masse lykke til :D

Skrevet

Ja, kan tenke meg det var et sjokk ja :P Men du var nå heldig da som plutselig ble gravid :)

Takktakk :D

Skrevet

Ble også gravid 1 dag etter mensen... trodde faktisk heller ikke at man kunne bli gravid rett etter mensen eller rett før. Men tydligvis;)

Skrevet

Da tror jeg at jeg begynner prøvingen nå bare sånn i tilfelle :P ferdig med mensen idag. Lengste fem dagene i mitt liv! :P

Skrevet

Hehe, her skal ingen sjanser gå til spille nei, viktig å helgardere seg:p

Mannen kommer ikke hjem før den 17 og jeg har el den 20, så det blir sex minst hver dag fram mot el og et par dager etterpå!

Det blir noen lange dager frem mot IKM ja!!

Skrevet

Blir noen lange dager for meg frem til prøvingen. Denne blødningen vil jo ikke forsvinne.. Ødela planen min litt dette..

Men den SKAL være vekke til over helgen for da skal jeg begynne prøvingen.. Må jo utnytte alle dagene frem til el den 20.

Blødning eller ikke blødning, jeg SKAL prøve denne mnd! Vil ikke vente til neste mnd :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...