Gå til innhold

Trenger svar fra prøvere som bor i nord :-)

Anbefalte innlegg

Hvordan har dere som har reist til Danmark for AID gjort det med reisen? Skal jo treffe akkurat på eggløsning, og for meg som ikke har helt regelmessige eggløsninger ( varierer mellom 32-36 dager) så er det ikke bare lett å vite når det blir. Bor i Nord Norge, så det kan fort bli veldig dyrt å reise ned "på dagen". Noen lure løsninger?

Fortsetter under...

Jeg er fra Nord- Norge. Jeg drev og testet etter eggløsning de første gangene jeg skulle nedover. Mensen min varierer med noen dager, og ble ble ytterligere forsinket pga alt stress med å finne eggløsning. Siden det ikke var bare å hoppe på et fly, måtte jeg bare reise ned rundt de dagene jeg regnet med at det ble positivt. Dermed ble det noen døgn i køben hver gang. I tillegg ble det en bomtur. Testen ble aldri positiv, og de på Stork sendte meg til en annen klinikk for scanning. Der fant de ut at eggløsningen hadde vært, men det hadde vært en dårlig eggløsning. De andre gangene har jeg vært hos gynekolog til scanning og brukt eggløsningssprøyte. Det er supert!!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...