Gå til innhold

Dere med åpning.. Se hit litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ett litt intimt spml, men jeg hiver meg utpå.

Dere som har åpning, hvordan kjennes det ut der nede?

Altså, når dere kjenner etter med en finger. Jeg syns det nå kjennes anderledes ut enn tidligere jeg har kjent.

Nå kjenner jeg hodet, men med en ring rundt som jeg lurer på er livmorhalsen? Isåfall, så er det en kant på en halv cm kanskje rundt hodet. Er jeg helt på jordet? Den kanten har ikke vært der før, har da bare kjent hodet , men da har livmorhalsen vært langt bak igjen.

Jeg har fint fått lov av jordmor å kjenne etter selv altså, så noe ulovlig her gjør jeg ikke. hehe. Jeg er 39+1 uker på vei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du, nå må du se å føde snart.. =)

Jeg har holdt meg oppdatert på tappen der nede på før graviditet og i 2 svangerskap.. Men det er ikke alltid ike lett å bli klok på den.

Lett forklart så kjentes det slik ut i dette svangerskapet (nr2)

Laang der bak kjentes det ut som en tykk ring med et hull i midten rett og slett.. etterhvert som jeg ble mer moden ble ringen mer tynn/flat og hullet større.. da jeg hadde 3 cm kjente jeg en liten vannpose bule litt ut av hullet.

Prøvde å sende deg en PM men du vil vist ikke motta post??

Skrevet

Heii! Ja fy søren det syns vi også, hahaha:)

Tusen takk for forklaringen! Nå skal kjæresten prøve å kjenne mens jeg ligger, da det er lettere å nå til da.. Så nå får vi se, hehehe.

får du ikke sendt pm til meg?? er det noe innstillinger man må stille på for å få det da? har da fått det tidligere.. hmm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...