Gjest Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Hadde ekstremt ømme bryst nå i 3-4 dager, er mindre ømme idag , men er enda mer trøtt enn før, sov 4 timer midt på dagen idag og går på do hver halv time.. Men bekymrer meg for det med brystene...
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 jeg er inn i uke 9 nå..å jeg har ikke hatt ømme bryst enda.. men skulle veldig gjerne hatt det istede for kvalmen!
Ella78 m/ A&M Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Neida, det er neppe noe dårlig tegn... Mine blir plutselig ømme en gang i blant, og så er det borte noen timer senere... Tror ikke du skal bry deg det minste om det... Lykke til videre!
Karolili Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Jeg synes du stort sett virker veldig bekymret. Kanskje du burde dra til legen og få ting avklart slik at du kan slappe av?
Frøken85 *ny bakt mamma* Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Hei.. Føler med deg, hadde det også litt sånn, det kommer å går litt hos meg, har hatt helt fine bryster 3 dager og i natt var de så ømme at jeg måtte gjøre alt i min makt for å ikke la noe røre dem, kjentes ut som barberblader ! Jeg er også konstant trøtt, aldri vært så trøtt hele mitt liv.. kan vel si at jeg bare er våken når jeg er oppe hver 45min for å tisse.. hjelpe meg.. er bare 8+5 også.. Masse lykke til, du er ikke alene..
Gjest Skrevet 12. august 2010 #7 Skrevet 12. august 2010 Takk, jeg har fått time hos legen men ikke før neste fredag ;( Prøvde å å få hastetime men nei, fikk beskjed om å gå til legevaken om jeg var såpass bekymret.. Har ømme bryster igjen idag, fått en grusom smak i munnen og vært småkvalm..
SAE + MAE <3 Skrevet 12. august 2010 #8 Skrevet 12. august 2010 Brystene endrer seg fra dag til dag på mange. Helt vanlig. Etterhvert som ukene går kan de også helt slutte å være ømme og faktisk gå tilbake til sin opprinnelige størrelse, helt normalt det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå