Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært plaget med bekkenløsning gjennom hele sv.skapet. Men siden mandag har smertene tidobbla og flytta seg på framsiden under magen...! Det er f.... vondt i skambeinet og nedover på innsiden av lårene. Jeg klarer nesten ikke å gå lenger, hvert skritt er en pine!:( Er avhengig av krykker for å komme meg frem... Og jeg er "bare" 28+4 nå.... :( Hvordan skal dette ende? Tenkte å vente til uka, og hvis det ikke er blitt noe bedre ringer jeg til legen min... Det er jo uholdbart!!!

Er det flere med samme type smerte? Høres det ut som bekkenløsning?

Litt mye syting nå.. Men jeg har det så vondt akkurat nå :(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skrev et innlegg her tidligere i dag og så leste jeg ditt nå. Føles sånn som jeg har det og det er helt jævlig..kan da ikke være bare bekkenløsning?

Leser om folk med bekkenløsning som klarer å gå tur og gå på butikken osv..da har de ikke sånn bekkenløsning som det her ihvertfall! Klarer knapt å gå på do før det sier stopp og hele underlivet er full av kniver som skjærer... Tenkte å ringe jordmor jeg da, for dette er uholdbart.

Føler med deg!

Skrevet

Ja, takk, signerer dette!!

Har også den knivende smerten i bekkenet eller underlivet eller hva jeg skal si. Hatt det i tre uker nå og er sykt vondt. Minner om veldig sterke mensensmerter og kommer i "støt". Har snakket både med lege og jordmor om det, men de konkluderer liksom litt raskt med at det kan være bekkenløsning. Har tatt urin- og blodprøver i tilfellet det kunne være urinveisinfeksjon eller noe, men ga ikke særlig utslag.

Har også litt merkelig smerte nedover ene låret og det er plagsomt når jeg går. Men jeg føler egentlig ikke at smertene har noe med hverandre å gjøre. Argh, hva er det for noe ??

Er forresten 36 + 4.

Skrevet

Kjenner meg igjen =) Husker ikke helt når det så smått startet, men ble ille rundt uke 30.

Jeg får hjelp av kiropraktor. Han "løsner" bekkenet, og presser på trykkpunkter på innsiden av lårene og nær skambeinet.

Betraktelig bedre etter 2.uker/6.behandlinger.!!

Jeg har gått privat, men det har vært vel verdt pengene. (330kr pr gang)

Mulig man kan få det samme hos en fysioterapeut (gratis ved henvisning) eller evt ved akupunktur.

Anbefaler deg å prøve, for det er jo helt sinnsykt vondt å ha det sånn!

Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...