78girl Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Er det bare meg som er sulten heeeele tiden??? Jeg synes jeg spiser og spiser og spiser....fortsetter det sånn kommer jeg til å være str. HVAL innen første tri er over.... (Om jeg blir ordentlig sulten blir jeg skikkelig kvalm...så kan liksom ikke gi meg..hehe)
TiNi88 Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Jeg har det helt likt! Jeg har kjøpt meg suppe så slipper jeg å få i meg så mange kalorier i hvert måltid er et kjekt mellommåltid, for man skal jo ikke spise noe ekstra før siste trimester, og jeg har alerede begynt å spise for to
78girl Skrevet 11. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2010 Prøver suppe her også...men det er sååå kjedelig. ;-) Hvertfall når jeg vil ha ting som medisterkaker, eller Special K med melk.. ;-)
TiNi88 Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Jeg vet. Jeg har spist 300gram sjokolade på to dager Er en av de heldige som ikke er kvalm (enda...) Men det lureste er vel å holde seg unna godteri og potetgull hvertfall. Om du er glad i frukt og grønnsaker kan du jo erstatte med det? Og dipp til grønnsakene er jo rågodt. (er ikke så sundt, men bedre en sukkervarer;)
Hera_75 Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Når man er skrubbsulten så er det jo et signal om at kroppen trenger mat. Tror ikke man skal være så redd for å spise og legge på seg. Så lenge man spiser mat og ikke snop, så man får i seg næringsttoffer, så gjør det i hvertfall en nytte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå