Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som er sulten heeeele tiden???

Jeg synes jeg spiser og spiser og spiser....fortsetter det sånn kommer jeg til å være str. HVAL innen første tri er over....

(Om jeg blir ordentlig sulten blir jeg skikkelig kvalm...så kan liksom ikke gi meg..hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det helt likt! Jeg har kjøpt meg suppe så slipper jeg å få i meg så mange kalorier i hvert måltid :P er et kjekt mellommåltid, for man skal jo ikke spise noe ekstra før siste trimester, og jeg har alerede begynt å spise for to :P

Skrevet

Prøver suppe her også...men det er sååå kjedelig. ;-)

Hvertfall når jeg vil ha ting som medisterkaker, eller Special K med melk.. ;-)

Skrevet

Jeg vet. Jeg har spist 300gram sjokolade på to dager :o Er en av de heldige som ikke er kvalm (enda...) Men det lureste er vel å holde seg unna godteri og potetgull hvertfall. Om du er glad i frukt og grønnsaker kan du jo erstatte med det? Og dipp til grønnsakene er jo rågodt. (er ikke så sundt, men bedre en sukkervarer;)

Skrevet

Når man er skrubbsulten så er det jo et signal om at kroppen trenger mat. Tror ikke man skal være så redd for å spise og legge på seg. Så lenge man spiser mat og ikke snop, så man får i seg næringsttoffer, så gjør det i hvertfall en nytte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...