blomsterjenta Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Vesla mi trenger noen nye leker, men hva passer tro? Hun har noen puslespill, duplo, VELDIG glad i å leke med dukke/bamse og dukkevogn, Ellers har vi begynt å legge bort mye av babylekene som hun ikke har interessert seg for på en stund. På tide med påfyll. Tar gjerne i mot noen gode boktitler som passer alderen også!
Lemonia Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Populære leker hos oss er f.eks. Duplo, Briotog, biler, handlevogn med varer, Handy Manny med verktøyene, Fisher Price fly. Bøker som gutten vår liker godt er: Jeg er ikke søt, Ludde-bøkene, Mummibøker, Bæsj (handler om en liten kanin som bare kan si bæsj), Da Lille Larsens hus blåste bort, Virre Nøff-bøkene osv.
Maya_1 Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Nå om dagen er det tegne med fargestifter hun syns er stort! Stor sett vil hun at vi tegner figurer til henne, og hun skal se hva det er og prøver å tegne selv. Lært en del nye figurer og ord sånn, og herlig hvordan en liten krusedull kan bli så masse forskjellig ;D Utover det er hun veldig glad i å stelle med dukker, bamsene sine og alt fra Drømmehagen..
Maya_1 Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Av bøker er det forresten "Lille larven aldri mett" hun er hektet på i det siste. Begynner også å like å sitte og høre på en liten stund nå.
hurra1234 Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Jeg lurer også på hvilke leker jeg skal kjøpe. Snuppa er 1,5 år. Hun er ikke veldig tålmodig med bok. Men hun liker bondegård-dyr i plast, puslespill, ballonger, ball, bøtte og spade, kost (hun har sin egen barnekost), plastelina er kjempegøy. Også har vi en sånn play and learn greie der man skal putte på baller i ulike hull. Føler jeg må ha noe mer INTELLEKTUELT stimulerende
Frøken Freken Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Jenta mi har nettopp fått Drømmehagen-telt på rommet sitt, med tilhørende tunnell. Inni har hun et pledd og noen puter, pluss bamsene sine. Hun elsker å holde på der inne, kryper inn og ut og gjennom tunnellen. I tillegg har hun fått en liten rusjebane inn på rommet, den har vi arvet. I tillegg elsker hun lekekjøkkenet sitt, med koppestell og div plastikk-mat-varer. Der lager hun mat til både oss og dukkene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå