Gå til innhold

Jippi:) Jeg er gravid igjen :)

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 22 år og har nå gått inn i mitt andre svangerskap. Jippi :) Jeg er overlykkelig, min lille prins skal bli storebror. Det har han ventet på :) Men jeg er usikker på når unnfangelsen fant sted. I juni hadde jeg første dag av mens 9.juni. Neste mens kom 8.juli, men da veldig lite(unormalt lite) En dag med blod,så borte så kom bittelitt og så helt borte. Da hadde jeg mye vondt i magen, menssmerter og kvalme som kom om kvelden. Kastet opp den uken. Og kvalmen fortsatte. Jeg tok 5 graviditetstester i løpet av 2 uker, men alle negative. Følte meg gravid selv om neg.test hele tiden.

Så tok jeg en test 2.august og den var positiv. Da regnet jeg ut at eggløsning av ca 24.juli. Men kan jeg har blitt gravid da i juli eller kan det ha skjedd i juni, selv om negative tester? For jeg synes det var rart at nesten viste positivt allerede noen dager etter eggløsning.

Håper noen har noen kloko ord til meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142187551-jippi-jeg-er-gravid-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar :)

Jo, var hos legen idag, men hun var veldig usikker hun å. Skal tilbake å ta blodprøve til mandag, da kunne hun måle hcg nivået og anslå sånn ca hvor langt jeg er på vei. Men til mandag føles som en evighet. Men er nok ikke annet enn å vente. Men tenkte også at det hadde gått ann å kjøpt en clearblue test med ukeindikator. Vil det vise hvor langt jeg er på vei, hvis jeg er rundt 8-9 uker? Noen som vet ?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...