Gå til innhold

Er det noen av dere som er studenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv student. Hvordan tenker dere ift å ha termin under eksamensperioden til sommeren? Vi får ikke oppgitt datoer før det nærmer seg. Hvordan planlegger dere evt. dette dersom dere skulle ha termin midt oppi alle eksamenene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Jeg er deltidsstudent. Håååper inderlig å bli gravid denne pp for det hadde passe perfekt inn i mellom eksamener :o) Skal ha en eksamen i slutten av feb, evt termin i mai og ny eksamen i juni. =) Ikke lett å planlegge men vi prøver hehe. Tar det litt som det kommer uansett hva som skjer..

Skrevet

Jeg venter på lærlingplass, så jeg er ikke akkurat student. Egentlig så passer det ikke med en ny baby nå hvis jeg skal tenke på lærlingplass og sånn, men jeg har ventet lenge på at samboer skal bli klar, så vi bare kjører på. Føler meg ikke helt klar til å gå ut i lærling heller, så en baby utsetter jo dette litt, og da er jeg kanskje klar når jeg er ferdig med perm.

Skrevet

Student jeg også. Sluttet på pillen i april, men har "ventet" på august fordi april/mai vil være en fin mnd å få smått på da jeg kun har praksis igjen den siste tiden før sommerferie.. Alle våre eksamner og hele skoledelen er ferdig før den tid :) Og de vil jeg være ferdig med før permisjonstid! Så om det klaffer nå, eller i de kommende måneder, har jeg kun praksis og bachlor-oppgave å skrive når jeg er tilbake igjen. Det hadde vært perfekt!! Vi vil helst ikke ha mer enn 3 år mellom våre, så krysser fingrene for tiden fremover :) Og lykke til dere! :o)

Skrevet

Jeg skal ha 3 eksamener i mai/juni perioden jeg. Det er derfor ikke så gunstig å bli gravid denne mnd. Men dersom det blir tilfelle skal sambo ta ut ferie da og pappapermisjon etter at ferien hans er brukt opp. Får håpe det går greit selv om det kommer til å bli veldig stressende for min del. Forhåpentligvis er jeg ferdig med eksamenene tidlig i mai slik det ikke blir noe problem:)

Skrevet