Mooose Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/1.7244489
Gjest Kira06 Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Vi var i Danmark i slutten av juni, og da ble det et forbud mot det der. Så alle hyllene var helt tømt for barnemat. Spurte på butikken her når jeg kom hjem om de hadde fått beskjed om det samme skulle skje her, men ingen som visste noe.....
Formerly known as Tina Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Det er et under at vi vokste opp.... jeg er enig i at vi må tenke over hva vi gir barna våre, men vi kan samtidig ikke bli hysteriske. Jenta mi får glass mat av og til (fruktmos og babyyoghurt). Sviskemos trenger hun annenhver dag og jeg synes den på glass er mye bedre enn den jeg kan lage selv. Det stod også av hipp erstatter lokkene i september. da kan vi nok regne med at de andre leverandørene følger etter.
Trultetryne Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Ja, sant.. jeg er født på slutten av 70-tallet og det er helt fantastisk at vi fortsatt lever. Snuppis får en del glass.. og det har jeg tenkt å fortsette med. jeg er ofte alene med henne hele uka, og det er ikke alltid min middag er noe hun kan spise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå