Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 6 dager på overtid:-( Begynner å bli ganske lei av å gå og vente.

Kontroll på fødeavd i dag. Jordmor sjekket hvordan det stod til med modning. Fikk den tilbakemld jeg ønsket minst av alt. Hun sa bare her er det fortsatt lukket og låst:-(((((((

Hun sa jeg kunne prøve meg på en liten trampoline for å få fortgang på tingene.

Krysser fingrene på at det skjer ting i natt.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så kjedelig! Har selv 8 dager til termin, men leger å alt var sikkre på at han ville komme fortidlig, slik som førstemann, så har liksom vært forberedt på fødsel allerede i uke 33, så da kan du jo tenke deg jeg føler jeg har gått litt "overtid" jeg også, hehehe..

(selvom vi er sjeleglade for å få ett fullbårent barn denne gangen!)

du får komme til oss å låne trampisen vår, hehe:) Hadde vært ett morsomt syn! En fødeklar kvinne hoppende på en trampoline på kveldstid, hihi.

Lykke til hvertfal!! Du ER snart i mål! hehe:)

Skrevet

Hei!

Jeg er også 6 dager på overtid, og vet utmerket godt hvordan du har det!

Er så vannvittig LEI!

De siste dagene har jeg bare sittet inne. Orker ikke gå noen steder for da møter jeg hele tiden på folk som kommer med kommentarer som "Går du her ennå?" eller "stakkars deg nå er du stor, hadde det ikke vært bedre å fått ut den ungen nå?"

I tillegg tikker det inn med sms og slekt og venner ringer og maser. Blir rent deprimert av det her....

Her ble det mye syting! =)

Håpr, håper det skjer noe i natt!

Lykke til du også!!!

Skrevet

Signerer denne jeg og. 9 dager på overtid og ikke tegn på noe.

Skrevet

Jeg er bare 4 dager over, men vært lei en god stund..

Det verste er alle telefonene og meldingene som piper inn på alle kanter om at den lille MÅ komme ut nå.

-Har den ikke kommet enda, da må du ut og løpe trapper.

-Hva er du ikke på sykehuset enda, syns du skal ta å presse ut den ungen nå.

-Sett i gang å vaske vinduer, så kommer den snart.

-Nå er det på tide at den kommer ut og hilser på verden.

OSV OSV OSV

Trur jeg blir GAL av all den masingen hele tiden.

Var en tur innom Jordmor i 30 min, og hadde 5 ubesvarte telefoner og 7 meldinger fra div folk.

Joa, jeg er takknemlig for at alle bryr seg og er spente.

Men det hjelper meg ikke på noe måte at dem maser sånn hele tiden. Har sakt at jeg sender meld når det skjer noe og mms når den lille er kommet ut. Hvor vanskelig er det for dem å vente da.

Kan dem ikke bare skjønne at den kommer når den er klar, og ikke før det.

Flere som har det sånn??

Har lyst å bare skru av mobilen og koble fra nettet til alt er overstått.

Skrevet

Takk og lov for at jeg ikke har det sånn. Men jeg har ei svigermor som jeg får dilla av...... Når hun ringer så er det ikke hei først engang. Det er bare hvordan er formen....... sånn har det vært i flere mnd. Etter kontrollen gadd jeg ikke å ta tlf engang. Jeg er den svigerdattera da men jeg er lei hele kjerringa. Sikkert bare hormonene som jobber men men.

Skrevet

Så siiiiinsykt lei i dag, og ja, nå skal jeg jaggu ut å hoppe på trampolina, uansett hva naboene tror og sambo sier..

Er på 7'ende dagen, ja... ei hel j... uke på overtid..!!

Var til stripping i går, vondt og stikker helt siden han gjorde det.. au..

Dagen i dag har vært helt på tryne.. bare vært sur og grinete..

gadd ikke stå opp før kl ett, selv om jeg har ligget våken siden 10..

Mamma maser og alle skal gnage om ikke "jeg skal få ut den der ungen..", hva tror folk??? hadde det vært opp til meg så hadde jeg fått for 3 uker siden...og når snuppa på 7 år var på ferie med sin far.. nå har hun ferie her.

Har planlagt å føde hjemme, så det store, blåe fødebassenget har stått på stuegulvet i snart en måned... takk og pris vi har ei stoor stue og bor landlig..

Jordmødrene som skal være med (2 stk) går å venter og venter, og det har vært mye "kan ikke de og de dagene, samt i arbeidstiden".. så nå begynner jeg virkelig å bli grinete og utålmodig, og mentalt sliten..

Må alle som har litt fødestøv og dynamitt å avse, være sååå snill å sende litt over til oss "overtids-piker", og håper på fødsel i natt, og helst ferdig før arbeidsdagen starter, så jeg får hjemmefødsel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...