Høstspire 2011 Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Etter en lang samtale med samboer, flytter jeg forsiktig inn på deres forum. Nå er pillene kastet. Vi håper egentlig å bli gravide i september, men ettersom prevensjonen er borte kan det være vi blir gravide denne mnd. Venter på IKM nå om et par dager, så får vi se hva fremtiden bringer! Har gledet meg utrolig til å bli en del av denne gjengen:) Håper det ikke blir mange pp, og at vi kan komme oss over på 1.trim temmelig raskt! Har en jente på 2 år fra før:) Hvordan er deres *historie*? Har dere barn fra før? Når ble dere prøvere? Lykke til alle sammen! Stor klem!
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Velkommen velkommen Så koselig!
~ Kali ~ Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Jeg kastet pillen i juni, begynte vel å prøve forsiktig forrige mnd, men ingenting skjedde. Har el 20 august så skal prøve litt "hardere" denne mnd. Vi vil egentlig bli gravide i september vi også, men skjer det denne mnd blir vi jo såklart glad for det. Jeg har en jente som blir 4 år i slutten av september fra et tidligere forhold. Dette barnet blir min samboers første, men han er en kjempeflink "pappa" for datteren min. Han skal gå på skole et år til og jeg jobber som ryddehjelp på en frisørsalong. Det er hvertfall vår historie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå