Carina har to små gull Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Fikk positiv test idag. Dog svak, men streken er veldig klar. Tror jeg er 4+2 om jeg regner 28 dagers syklus. Men har vært litt variabel de siste mnd. Nå håper jeg virkelig at deter vår tur. Mista i død fødsel i uke 19 feb-09 og hadde en MA i uke 8 i nov-09. Kommer nok til å være masse bekymringer, men jeg får god oppfølging. Skal ha UL i uke 7 og fosterdiagnostikk i uke 12-13. Gått på en sarlig rus i hele dag
lykkelig79mod Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Ååå, gratulera så masse!! Jeg har fulgt med deg tidligere, selv om jeg ikke har vært så flink å skrive, så har jeg sett at dere har jobba med saken. Selv har jeg hatt to SA siden mars, men etter å ha fått diagnostisert Leiden-Mutasjon (økt fare for blodpropp, et kromosom som ikke er helt i orden), som kan gi økt risiko for å abortere, så er jeg gravid igjen. Ferdig med de første 7 ukene nå, med termin den 1 april! Krysser fingrene for at vi får ta følge med hverandre videre her på BIM, i mange mnd nå Klem
Ine, 3ma, 12pp Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Gratulerer så masse, dette krysser vi fingrene for går bra. jeg har selv mistet 2ganger i ma, var på ultralyd idag 9+4 men ble satt tilbake til 8uker, men det gjør ingenting for hjerte slo :-D krysser alt som kan krysses for deg, meg og alle andre her på 1trim :-D
J -76 Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Endelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så koselig med flere kjente!!!!!!!!! GRATULERER :-D Denne gangen skal det gå bra XXXXXXX Stor klem J
Barnnummertre Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Gratulerer Carina. Det var kjekt for deg, Klart det går bra denne gangen :-) Men skjønner du sikkert er litt stressa, det er jeg og. Hadde en MA i uke 11 i mars. Skal på UL i morgen ( uke 8) så det blir spennende!!! Lykke til!
Miss Dynamite Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 så spennende!!! har sett en del til deg her tidligere, og det var godt du endelig klarte det! det skal helt sikkert gå bra også testet selv gravid idag, 4+2 selv, ifølge 28 dagers syklus, men jeg fikk hittil super sterk strek. spennende. Håper å følge hverandre
Ella78 m/ A&M Skrevet 12. august 2010 #7 Skrevet 12. august 2010 Gratulerer! Flott å se deg her, jeg kjenner igjen nicket ditt. Har holdt til på Slitere-forumet selv, men ble til slutt gravid igjen... Skal på ultralyd i dag, og får forhåpentligvis bekreftet at alt er i orden. Termin er mildt sagt usikkert, satser på noen svar på det også i dag... Tror jeg er ca 10 uker nå... :-) Blir koselig å følge deg videre her inne!!!
Spira31 Skrevet 12. august 2010 #9 Skrevet 12. august 2010 Kjempekjekt å se deg her! klem fra ei annen sliter! ps, får du noe denne gangen? Jeg går på Crinone nå...
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 12. august 2010 #11 Skrevet 12. august 2010 Må få gratulere på denne siden også! Er så utrolig glad for deg Carina! Må alltid følge med på deg og de andre "kjente" jentene. Har jo gått gjennom dette her sammen med dere.. Fantastisk nyhet! Gled deg som bare det! Ønsker deg all den lykke fremover. Det er en deilig tid.. Mange klemmer fra
Carina har to små gull Skrevet 12. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 12. august 2010 Takk skal dere ha alle sammen Bekymringene har alledere startet og mens murringene gjør slik at jeg engster meg. De kan være ganske kraftige til tider. Kjenner godt at det røsker på begge sider. Men så lenge jeg kjenner noe må det jo være positivt håper jeg. Klarer ikke helt å glede meg enda, så kjenner jeg prøver å fortrenge hele greia. Blir nok mer realistisk når jeg får min første ul. Klemmer tilbake
Going strong Skrevet 12. august 2010 #13 Skrevet 12. august 2010 Gratulerer så mye med spiren!! Jeg er i uke 19 og kjenner daglig liv + har var på min siste ul da jeg var i uke 11+ ett eller annet og så at alt var i orden,men er likevel bekymret enda. Men det er ikke så rart etter alt vi har gått igjennom fra før. Skal på den ordinære ul slutten av august og da er jeg i uke 22..Gruer meg til det også..redd for at de skal finne noe skummelt. Du er absolutt ikke alene med disse bekymringene:) Lykke til:)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 12. august 2010 #14 Skrevet 12. august 2010 Ååå, hurra!!! Gratulerer så mye, Carina ) Det er så fortjent! Måtte spiren din holde seg godt fast og vokse seg stor og sterk Tenk at mensmurringer er normalt, og ett godt tegn: Lille mini skaper seg ett hjem der inne!! Men herregud, jeg skjønner godt at du er nervøs.. Det er jeg også, og jeg har ikke opplevd SA/MA før.. "Bare" vært slitere vi...Men jeg bekymrer meg jo stadig, hver dag, er det liv, banker hjertet, går alt riktig for seg, har jeg spist noe jeg ikke burde, kan spiren dø av den brødskiva med salami jeg spiste i uke 4 før jeg kom på at jeg ikke kan spise salami, osv.... Men jeg heier på deg, og ønsker virkelig at dette skal gå veien for deg og din kjære <3
Carina har to små gull Skrevet 12. august 2010 Forfatter #15 Skrevet 12. august 2010 Tusen takk alle sammen. Blir nok å kose meg i svangerskapet etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå