Gå til innhold

Anbefalte innlegg

var til gyn i dag for å ta blodprøver.Og da sa gyn"en at man ikke får dekka inseminajson av staten.Dette gjaldt kun prøverørs.Stemmer dette?

i samtale med gyn så anbefalte han maigaard klinikken i dk.Noen som har vært der?var visst kort ventetid der:)Så nå håper vi at vi kan få komme oss ned kjapt:)

Måtte visst bestille pergotime tabelettene.Er visst ingen på markedet.så hvis ingen har di tabelettene.Bestill di15 UKER"s ventetid på di...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142187234-f%C3%A5r-man-ikke-dekket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist tok jeg en ringe runde til apoteker på mindre steder og fikk fatt i 2 esker med pergotime piller. Det minker nok på de etterhvert nå, men det er jo verdt et forsøk hvertfall. Et godt råd som jeg gjerne bringer videre :)

Det har vært leveringsproblemer på disse pillene lenge nå. For et par uker siden sa alle apotekene jeg snakket med at de skulle få inn i uke 32. Et apotek antydet ut i september en gang. Noen som vet noe om dette?

Dersom man må til Danmark for å insemineres så får man det ikke dekket av staten. En gynekolog mente det var fradragsberettiget på skatten, men dette har jeg ikke sjekket mer ut enda. Smart å samle på alle kvitteringer på utgifter i forbindelse med dette hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...