Gå til innhold

Meget lei no ja.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

E det bare mæ eller e det flere som bynne å bli lei..

I dag har det vært helt jævlig. For det første e det varmt, det andre e æ trøtt og for det tredje bynne det å bli tussi.. Åsså e det bare 53 daga igjen te termin.. Huff det her ble my syting på..

Fleir som har sånne daga??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du...

Varmt, fått mye vann i kroppen og trøtt og sliten. Jeg har termin 25 august så ikke lenge igjen for min del.

Er veldig lov å syte litt ;0)))

Første gangs

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Vann i beina, luft i magen, symfysen verker, jeg tisser hele tiden, men får ikke bäsjet mer enn en gang i uka, humöret begynner å bli rimelig utålelig selv for meg selv, vekta öker og jeg pröver å overbevise både meg selv og sambo om at det er fullstendig normalt å spise en hel grandiosa alene, för man kaster seg over sjokoladekjeks og helmelk...og cola har plutselig blitt veldig fristende...sambo driver og skal prakke på meg en Mercedes når vi strengt tatt ikke har råd og jeg må bare finne meg i å höre på ham siden jeg tvang ham til å lese en artikkel om ammetåke...men jeg syter ikke jeg...HAHA!! Ååååh det er godt å klage litt!!

Skrevet

Jeg er 6 dager på overtid! SKAL SI JEG ER LEI!

Har lagt på meg 25 kg, har masse vann i kroppen og venner og familie ringer og skriver sms`er "om jeg ikke har tenkt å få ut den ungen snart?"

Akkurat som om dette er noe jeg velger selv...

Blir rent deprimert av det her! =(

Krysser fingrene for at det skjer noe i natt! =)

Skrevet

Føler med dere jenter, og spesielt deg Lucky. Jeg er også 6 dager på overtid og er så leeeei.. Telefonen piper i ett banka kjør om det ikke har skjedd noe og ditt og datt.. og morsomheter om at det sikkert er et inbilt svangerskap osv.. jeg spyyyr!! Skjønner jo at folk er spent og lurer osv, men jeg har sagt at de hører noe når jeg har født... blææææ... ble litt syting her ja :P..

Krysser fingrene for fødsel på oss i natt =D

Skrevet

Lykkeliten 2

Troddde barte det var jeg som fikk den kommentaren om innbilt svangerskap... =)

Rart at når man er gravid så har liksom alle lov til å involvere seg så veldig. Til og med folk som jeg bare pleier å hilse på når jeg møter de, kommer plutselig springende bort når de ser meg og har liksom "lov" til å si hva som helst... Forferdelig irriterende!

Krysser fingrene for oss: MÅTTE DET BLI FØDSEL PÅ OSS I NATT!! =)

Lykke til Lykkeliten!

Skrevet

Jeg vil henge meg på lei-gjengen!! 4 dager på overtid og begynner å bli lei alt maset og alle "gode" råd for å sette fødsel i gang. Tror ikke det er noe som hjelper jeg. Det er vel bare å vente, og håpe hver eneste dag..

Krysser fingrene for i natt jeg og!!

Skrevet

Lucky

Ja det har du helt rett i.. folk burde tenke seg litt om før de sier hva som helst til høygravide på overtid. En venninne av meg ringte tidligere i dag og sa: det kan jo være du har allergi eller noe og at du bare er hoven i magen, hahahha.. morsomt!! Jeg ble så forbanna at jeg visste ikke hvor jeg skulle snu meg..

Håper det blir fødsel på alle oss som går og vagger på overtid i natt :o)

Skrevet

JAAAAAAAA !!

Henger meg på syt og klag-tråden ..spesielt for oss som går på overtid..

Er på 7'ende dagen, ja... ei hel j... uke på overtid..!!

Var til stripping i går, vondt og stikker helt siden han gjorde det.. au..

Dagen i dag har vært helt på tryne.. bare vært sur og grinete..

gadd ikke stå opp før kl ett, selv om jeg har ligget våken siden 10..

Mamma maser og alle skal gnage om ikke "jeg skal få ut den der ungen..", hva tror folk??? hadde det vært opp til meg så hadde jeg fått for 3 uker siden...og når snuppa på 7 år var på ferie med sin far.. nå har hun ferie her.

Har planlagt å føde hjemme, så det store, blåe fødebassenget har stått på stuegulvet i snart en måned... takk og pris vi har ei stoor stue og bor landlig..

Jordmødrene som skal være med (2 stk) går å venter og venter, og det har vært mye "kan ikke de og de dagene, samt i arbeidstiden".. så nå begynner jeg virkelig å bli grinete og utålmodig, og mentalt sliten..

Må alle som har litt fødestøv og dynamitt være sååå snill å sende litt over til oss "overtids-piker", og håper på fødsel i natt, og helst ferdig før arbeidsdagen starter, så jeg får hjemmefødsel ;)

Skrevet

Jeg er På Ingen Måte på overtid, men er grådig lei allerede. Prøver å late som jeg ikke er det, for synes ikkje det er så rettferdig for de som går overtid.. Men er så slitsomt å ha dette mennesket inni kroppen og stadig bekymre meg over at jeg gjør noe galt eller noe som kan ha negativ effekt.. Og så gleder jeg meg sånn til å ha barnet i armene:) Og til å få kroppen i stand igjen;)

Men dere som er overtid! All kred!;)

Skrevet

Mektig lei her og...og jeg har 16 dager igjen. Tanken på overtid gjør meg smått kvalm..energien er borte, og jeg har tømmerstokkbein. Mer enn klar for fødsel nå ja..

Skrevet

Åja..jeg er sjettegangs..

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hihi!

Likte denne tråden jeg!

Skrevet

Jeg bare må svare på denne tråden.. Ser det er en del som er på overtid, og her kommer en til :-( Er selv på dag 4 nå. Har sykt mye vondt.. Er så stiv i kroppen at det kjenner ut som om jeg har sprunget 3-mila uten å strekke ut etterpå. Bekkenet er så vondt at jeg har problemer med å snu meg i senga og komme meg opp og ned av sofaen selv. Å stå og lage mat, vaske kopper og ta klesvasken er et mareritt, så her må samboer trå til. Er så ille i bekkenet at jeg var sengliggende i over 2 timer etter svangerskapskontrollen til legen sist fredag (og det er jo ikke sååå mye klemming på magen da...)

Det eneste som holder motet oppe for øyeblikket er at jeg sokner til st.olavs hospital så får overtidskontroll etter en uke (8 dager til meg da akkurat 7 dager er på søndag..)

heldigvis nogenlunde greit humør i dag, så kommer vel gjennom denne dagen og, men om jeg går mye lenger.. Ja, da vet ikke jeg. All kreditt til de som går 14 dager over eller mer!!!

Skrevet

Jeg trodde jeg ikke kom til å bli lei... har 2 dager til termin og nå kjenner jeg det virkelig på kroppen at han godt kan komme snart.... Så jeg unner virkelig dere på overtid å få ut deres små :)

Men hva er det med folk da? Begynner å mase om unger kommer snart leeeeeeeeenge før termin her... off.. Sånn på facebook f.eks, så da skrev jeg bare inn termindatoen så det ikke skulle bli så mye masing liksom... Mens svigerinna mi (eller de er ikke gift da men..) Hun spør nesten hver dag om det skjer noe... å ønska å bli tante på bursdagen sin... som var mandag... mens jeg prøver å si at de får beskjed når det skjer noe, og at han nok har tenkt å vær der inne på overtid...

Syns det er ganske unødvenidig av folk å mase... akkurat som vi kan gjør noe med saken... Å ALLE skal komme med tips da... selv om jeg ikke spør, så har alle et ord å komme med... å d en uke før termin liksom... Off... kanskje all masinga jeg blir sliten og påvirka av, som gjør at jeg vil han skal komme?? Hehe...

Jaja... lykke til alle sammen :) Håper småttisene kommer snart <3 Spesielt til dere på overtid :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hehe ja det er en ganske god teori, at vi blir leie på grunn av all masingen...jeg har forelöpig fire uker igjen, så det er ikke mye masing her, men fortsetter humöret mitt å dale (har hatt noen dager med skikkelig PMS-irritasjon...iiih....), så tenker jeg folk får höre det hvis de begynner med en masse spörsmål og sånn. Kanskje jeg til og med blir enda mer hormonell og dermed barnslig, og svarer med "Jeg vet ikke, vet du når du må bäsje neste gang?"....hmmm.....dette kan bli interessant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...