Gå til innhold

Usikker: spotting eller TR?? Gravid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mange symptomer de siste 14 dagene, siden el... med murring og kraftige tak kan beskrives som kynnere innimellom, vært Y

MYE kvalm og hatt dårlig matlyst.. oppblåsthet, og veeeldig ømme pupper, må gå uten bh i perioder hjemme... Er trøtt, sliten og veldig variabel itempraturen, pleier å være veldig varm, men nå har jeg fryst mye..

skulle hatt besøk av tante rød 9. august, men kom ikke så tenkte bare jeg fikk vente noen dager, kom litt blod den 10. tenkte at nå kommer den, men det har ikke vært som en vanlig mens, kommer kun blod og noe slim når jeg tørker meg, ingenting på bindet.. Pleier å ha skikkelige blødninger.. Har forsatt alle symptomene...

Nå lurer jeg på om noen har vært borti dette, er det en anderledes mens eller kan dette være spotting og at jeg kan være gravid??

Går på prev. da mannen ikke har vært helt klar, men begyner å komme på gli, så blir bare glad hvis jeg skulle være gravid...

Takker for svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke godt å si hva dette er.

Det lureste er kanskje bare å ta en test for å finne det ut.

Skrevet

Jeg hadde noe spotting sist slik du forklarer. Ta en test, ja :o) Krysser fingrene for deg, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...