Gå til innhold

Skal man ha så vondt hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 39+3 og siden mandag har jeg hatt så vondt i magen og bak i ryggen. Er der uavhengig av kynnere/modningsrier. Var på sykehuset mandag og der fikk jeg beskjed om at jeg hadde 1 cm åpning, og var myk og moden. Hadde vekstestimering og doppler undersøkelse, og alt var bra. Godt med liv i magen. Er det vanlig å ha så vondt den siste tida? Hadde da ikke det med nr 1....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de helt likt... 38+5 og vært sånn en ukes tid.... heller ikke dette med førstemann.... masse modning tenker jeg =)

Skrevet

Er 39+2 og har det slik jeg også. Men jeg hadde det sånn med forrigemann og - i ca én uke. For min del tror jeg det er en del av åpningsfasen, for jeg hadde rier i et par knappe timer før jeg reiste inn på sykehuset, og da hadde jeg allerede 8 cm åpning.

Vi får i alle fall håpe at smertene ikke er forgjeves ;) De betyr jo at vi snaaart skal få møte de små skattene våre.

Hang in there :) og lykke til!

Skrevet

Takk for svar! Ringte føden og fikk bekreftet at det var normalt. Kanskje man slipper å gå over tiden denne gangen da! :-) Hadde vært veldig fint. Lykke til til dere også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...