jkristin81 Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Er i uke 39+3 og siden mandag har jeg hatt så vondt i magen og bak i ryggen. Er der uavhengig av kynnere/modningsrier. Var på sykehuset mandag og der fikk jeg beskjed om at jeg hadde 1 cm åpning, og var myk og moden. Hadde vekstestimering og doppler undersøkelse, og alt var bra. Godt med liv i magen. Er det vanlig å ha så vondt den siste tida? Hadde da ikke det med nr 1....
Gjest Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Har de helt likt... 38+5 og vært sånn en ukes tid.... heller ikke dette med førstemann.... masse modning tenker jeg =)
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Er 39+2 og har det slik jeg også. Men jeg hadde det sånn med forrigemann og - i ca én uke. For min del tror jeg det er en del av åpningsfasen, for jeg hadde rier i et par knappe timer før jeg reiste inn på sykehuset, og da hadde jeg allerede 8 cm åpning. Vi får i alle fall håpe at smertene ikke er forgjeves De betyr jo at vi snaaart skal få møte de små skattene våre. Hang in there og lykke til!
jkristin81 Skrevet 11. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2010 Takk for svar! Ringte føden og fikk bekreftet at det var normalt. Kanskje man slipper å gå over tiden denne gangen da! :-) Hadde vært veldig fint. Lykke til til dere også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå