Gå til innhold

Går ikke så veldig bra her ;( Testet igjen idag..

Anbefalte innlegg

Fikk opp positiv test igår.. Tok to nye tester idag, en kom opp negativ det var med quick respons som jeg tok igår.. Nå tok jeg Clearblue plus, der kom det opp en svak synlig blå kryss.. Så nå lurer jeg på om jeg virkelig er gravid..

Blir helt dårlig av dette.. Hadde sa for ikke så lenge siden og nå stresser jeg...:(

Jeg vet ikke helt når jeg venter IKM heller.. tror jeg er ca alt fra 7/8-10 dpo...

Fortsetter under...

Det betse er å teste med morgenurin! Men som leger og jodmødre sier, strek er strek!! Eller kryss er kryss!! det vil si at du ikke får svak strek om du ikke er gravid.

Men som de sier over her, ta en ny test!

Jeg fikk svak strek da, og den var svak i noen dager før den ble veldig tydelig :)

Hvorfor ikke bare ha tålmodighet og vente noen dager med å teste????? Om du er bare 10 dpo er det jo veldig tidlig å få en positiv test - vent til ikm og se - får du ikke menstruasjon kan du teste og ER du gravid vil du nok da få et klart kryss.... Ikke stress deg selv med denne testingen nå, hcg konsentrasjonen er så lav at det er fort gjort å få varierende testsvar alt etter tiden på dagen du tester - og selv i morgenurinen er det varierende hvor konsentrert den er fra dag til dag alt ettersom hvor mye du drakk kvelden før.. Tålmodighet er tingen kjære deg...

Annonse

jeg vet det høres kanskje dumt ut ,men jeg er livredd for SA igjen.. tenker jeg får tidlig resultat, da kan jeg forhindre SA ved å ta det med ro.. Fikk beskjed av legen å ta det svært med ro, ikke ha sex osv om jeg ble gravid igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...