Gå til innhold

Dere som har hatt 3D UL og født

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lignet babyen eller blir det for utydelig å se hvordan babyen ser ut på 3D UL?

Anbefaler dere en sånn type UL, bare for moro skyld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare vært på 3D ultralyd, men ikke fått lillegutt enda. Bildene var uansett veldig klare og tydelige, så han burde ikke være så veldig ulik de bildene vi har fra 3D'en :)

Flere jeg kjenner som har vært i 3D å fått babyene sine, og man ser ganske tydelig at det er samme barnet.

Skrevet

Jeg har heller ikke født enda, så jeg har jo ikke sett snuppa "på ordentlig". Men på bildene fra 3D-ul kan vi se at hun ligner på storebroren sin. Så jeg er spent på om det stemmer når hun kommer ut.

Skrevet

Må bare føye til at jeg syntes det var veldig moro med 3D. Får et helt annet innblikk i verdenen til den lille huleboeren enn ved vanlig 2D. Mannen min var egentlig ikke noe for at vi skulle på 3D og bruke såpass mye penger på det, men etterpå var han veldig fornøyd. Han syntes det var veldig morsomt å se den lille så klart og tydelig.

Skrevet

Hei hei

Jeg fødte for 10 dager siden, og JA han ligner på 3D bildene sine!

Spesielt nese, munn og kinn er de samme. Øynene var det vanskeligere å skape seg et bilde av, for de var jo lukket på 3D!

Men vi ser tydelig at det er samme gutten. Utrolig artig å ha i forhold til vanlige UL bilder!!

Skrevet

Jeg så på venninna mi sitt 3d bilde og nå har hun født. Syntes det lignet ganske bra jeg da. Men denne babyen var veldig vanlig, hadde verken for store lepper eller spesiell nese. Den var bare rund og babygod og sånn ser den ut på bildet også. Gøy!

Gleder meg til å ta selv.

Skrevet

Jeg tok 3D i uke 24 med førstemann, og han var prikk lik seg! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...