Gå til innhold

Jeg har ikke kynnere..?

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

What's up?? Trener ikke livmoren min eller? Har ikke hatt kýnnere på ukesvis...begynner å bli litt bekymret her altså, skal jeg stille opp på föden med en skikkelig slappfisklivmor som knapt orker å skru barnet ned i bekkenet? :-p Men fra spök til alvor, jeg tenker en del på dette altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente heller ikke noe til kynnerne ved mitt første barn. Men jeg fødte han på ca 3, 5 timer jeg. Så det trenger ikke bety noe. Livmoren trener nok sikkert, men du kjenner det ikke. Nå har jeg massevis... Så det varierer nok veldig fra graviditet til graviditet :-)

Skrevet

Jeg har hørt at selv om man ikke kjenner kynnere, så er de der. Ikke alltid de er så sterke at man kjenner de.. Tror nok livmoren din trener, bare ikke slik at du kjenner det. Hvor langt er du på vei?

Skrevet

lurer på det samme selv?:S

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

36 uker...håper inderlig den trener, skal ikke ha noe av noe unnasluntring altså! Hehe :-p

Skrevet

Jeg er 2 dager unna termin og har heller ikke hatt særlig til kynnere. Ikke som har vært videre merkbare i allefall. Jordmor mente jeg bare skulle være fornøyd med det:) Så det er nok ingenting å bekymre seg over.. en vonde mindre:)

Skrevet

har heller ikke merket kynnere slik som folk sier kynnere er.. men vet at jeg har dem siden magen blir plutselig steinhard.. i dag fikk jeg faktisk litt sånn mensmurring å magen ble veldi hard.. så regner med det er det..

helt ok for meg å ikkje kjenne d bedre:)

Skrevet

Som de andre sier kan det hende du har noen små kynnere. Men det kan kanskje være et dårlig tegn også? I mine tre andre svangerskap har jeg hatt masse kynnere når det nærmet seg termin. Denne gangen har jeg ikke det. Og her sitter jeg, ni dager over termin.

Skrevet

UndrendeUllteppe - du er morsom! Fniser godt av kommentarene dine!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hehe, jeg var fornöyd til jeg leste den siste kommentaren...hehe...noen dager er magen min veldig hard, flere som har kommentert det når de "tafser ubedt" på meg...mens andre ganger er den veldig myk...kanskje det faktisk er kynnere jeg har når den er hard, uten at jeg kjenner det på noen andre måter...?

Skrevet

Jeg merket så godt som ingen kynnere første gang,men flere rundt meg sykemeldte pga av kynnerer.... Jeg skjønte egentlig ikke hva

det var, før nå. Med nr 2.. Men, det gikk helt fint med fødselen, som startet ca 3uker før termin.

Skrevet

Dette har jeg også lurt på. Syns ikke jeg har merket kynnere sånn som folk beskriver det, men har også merket i det siste særlig at magen blir skikkelig hard å ta på - ganske ofte egentlig, men det gjør ikke vondt. Det er jo bra.. satser på det er som noen av dere sier her at livmoren uansett trener seg :-) er 35 uker forresten.

Skrevet

Jeg har ikke hatt (kjent) kynnere i mine svangerskap. (Jeg vet hvordan det kjennes ut med kynnere for fikk det av å gå opp ekstremt bratte bakker med første)

Uansett så føder jeg i turbofart.

Så min trøst er at de som har mye kynnere trøster seg med at det godt for noe, mens du kan trøste deg med at du slipper :)

Skrevet

Jeg hadde ikke en eneste kynner og hodet festa seg aldri sist. Fødte likevel en uke før termin, så sånne ting har ikke noe å si:)

Nå har jeg masse kynnere, og jeg skulle gjerne sluppet;)

Skrevet

Jeg merket heller ikke noe særlig til kynnere i mitt første svangerskap. Men fødselen gikk veldig greit. Denne gangen har jeg vært en del plaget av sterke kynnere, og må noen ganger stanse når jeg er ute og går. Synes det er ganske plagsomt egentlig! Men hørt det er normalt å få mer/sterkere kynnere med nr 2 og 3 osv.

Skrevet

Har hørt at 1.gangs gravide kjenner mindre til kynnere.. men dette er min 4 gang og med de to forrige hadde jeg masse! Denne gangen kom det ikke ordentlig før i uke 37!!! men nå har jeg altså masse kynnere og merker at kroppen gjør seg klar:) er i uke 28 nå:) eller noe sånt..:S har 2 1/2 uke igjen:)

Skrevet

jeg var hos JM i dag og jeg har heller ikke noe å skryte av når det kommer til kynnere :D slappfisklivmor :P men hun sa at det skulle jeg ikke bekymre meg for, at jeg ikke kjente det veldig godt betydde ikke at den ikke jobbet :D

så da håper jeg den vet hva det går i når det setter i gang :D

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hihi, ser for meg at jeg ligger på sofaen og heier på livmora i starten...."åååh kom igjen!! Ta i nå!! Dette greier du...litt mer innsats her takk!!!"

Skrevet

Jeg venter mitt 3 barn nå og har ALDRI kjent en kynner! Det er ikke sånn at alle kjenner det. Ikke bekymre deg. Begge guttene mine er født vanlig!

Skrevet

Men jeg har aldri hatt kynnere.. 3 unge nå... nr 1 var født 12 dager over og nr 2 var født 9 dager før termin...

Kynnere har ikke noe å si om du går over eller ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...